دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 4 راز یادگیری زبان انگلیسی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 4 راز یادگیری زبان انگلیسی

آیا اغلب پیش از گفتن واژه مورد نظر ناچارید مدام برای یافتن آنها فکر کنید؟ آیا دائم کلمه ها را اشتباه بیان میکنید؟ آیا تلفظ حروف در برخی کلمه ها برایتان دشوار است؟ آیا این مشکلات فقط به این دلیل نیست که مدام برای گفتن یک جمله خاص به چندین شیوه فکر میکنید؟ اگر چنین است، نگران نباشید، زیرا تنها شما نیستید که با این مشکل مواجه اید.
هزاران نفر وجود دارند که هنگام صحبت کردن از همین الگو پیروی می کنند به این صورت که از قبل جمله را در ذهن خود آماده کرده، سپس آن را بیان می کنند. این روش، روان صحبت کردن را با مشکلات زیادی روبه رو میکند که بارزترین آنها عبارت اند از تپق زدن، مِن مِن کردن و کاربرد نادرست کلمه ها و ساختارهای دستوری.
به طور کلی، تمام این موارد منجر میشود که نوع صحبت کردن شما با افراد، این طور به نظر برسد که از آنچه میخواهید بگویید خیلی مطمئن نیستید، در حالی که واقعیت اینگونه نیست...

کلمات کلیدی: آموزش زبان انگلیسی، رازهای یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری سریع انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان، بهترین روش یادگیری مکالمه زبان انگلیسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.