دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب امنیت اطلاعات: از ابتدا تا امروز

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب امنیت اطلاعات: از ابتدا تا امروز

از دیرباز انسان‌ها در پی یافتن راه‌هایی برای حفظ امنیت اطلاعات مهم بوده‌اند؛ در کتاب امنیت اطلاعات: از ابتدا تا امروز نوشته محسن کرمی می‌توان این راه‌ها و روش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها را مطالعه کرد. پادشاهانی که پیام‌هایی برای کشورهای متحد ارسال می‌کردند و فرماندهانی که دستوراتشان را برای سپاهیان خود در نقاط مختلف می‌فرستادند. گاهی ارسال درست و پنهانی یک پیام کلیدی می‌توانست نتیجه یک نبرد تاریخی را مشخص کند و می‌توان انسان‌هایی را دید که برای این هدف جان خود را فدا می‌کردند. درواقع هر چه زمان بیشتری می‌گذرد لزوم اهمیت به امنیت اطلاعات نیز بیشتر احساس می‌شود.
جدای از اهمیت بسیار این موضوع، روش‌های به کار گرفته شده بسیار زیبا هستند و آموختن این روش‌ها حتی بدون کاربرد مستقیم در زندگی لذت‌بخش هستند. در این کتاب تاریخچه‌ای از روش‌های گوناگون حفظ امنیت اطلاعات آورده شده‌است، ترفندهایی از گذشته‌های دور در یونان باستان تا نوین‌ترین روش‌هایی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند.
 

کلمات کلیدی: دانلود کتاب امنیت اطلاعات، دانلود رایگان کتاب امنیت اطلاعات، رمزنگاری اطلاعات، امنیت اطلاعات از ابتدا تا امروز، امنیت اطلاعات، امنیت اطلاعات pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.