دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فراماسونری در علائم، نمادها و اعداد

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فراماسونری در علائم، نمادها و اعداد

در این کتاب به تفصیل در خصوص انواع علایم، اعداد و نمادهای مختلف فراماسونی در ادوار گوناگون شرح و توضیح داده شده است.

علامات و اعداد خاصی مورد توجه فراماسون ها و دیگر گروه های شیطان پرست هستند که اکثر آنها نیز منشاء مصری دارند، هرچند علامت هایی نیز از دیگر عقاید الحادی  ملل  باستان از جمله آریایی های قدیم (نه دین زرتشت) ، شرق دور و... اقتباس شده اند.  مهمترین آنها عبارتند از:

چشم جهانبین:

یکی از نمادهایی که در فراماسونری کاربرد فراوان دارد، علامت و نماد چشم جهان بین«All seeing eye» است که به صورت یک  هرم و چشم در رأس آن می باشد. این نماد مربوط به یکی از خدایان مصر باستان  بوده است عده ای معتقد هستند که این چشم همان چشم هرس می باشد و عده ای دیگر معتقد هستند که این چشم ، چشم شیطان می باشد که هنگام وسوسه کردن حضرت ابراهیم برای قربانی نکردن حضرت اسمائیل ، آن حضرت با پرتاب سنگ آن را کور کرد. هرم در معماری کاربرد زیادی دارد ، اما هر هرمی هرم ماسونی نیست. هرم در معماری ماسونی به شکل هرم با رأس جدا و یا هرم با رأس نورانی نشان داده میشود .

کلمات کلیدی: فراماسونری، شیطان پرستی، فراماسون، فرقه های شیطانی، شیطان پرست معروف، ستاره ی شش گوشه، عقاید فراماسونری، فرقه های شیطان پرستی، Freemason،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.