دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اسرار یهود و آخرالزمان

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اسرار یهود و آخرالزمان

کتاب اسرار یهود و آخرالزمان نوشته‌ی امیررضا رجایی، راجع به صهیونیست، فراماسونری یهودیت و آخرالزمان بحث می‌کند.

بعد از انتشار خلاصه‌ی این کتاب به زبان انگلیسی در یک سایت ضد صهیونیستی یکی از خاخام‌های اسراییلی در صفحه‌ی شخصی فیس بوکش نوشته بود که نمی‌دانم امیررضا رجایی کیست ولی می‌دانم امثال او دشمن موجودیت اسراییل هستند.

در بخشی از کتاب اسرار یهود و آخرالزمان می‌خوانیم:

می‌خواهم بعضی اصول و حقایق مورد تأیید فراماسون‌ها را به اختصار بیان کنم: بر اساس اصول ما حیات از یک سلول آغاز می‌شود و در نتیجه تغییر شکل و نمو سلول انسان به وجود می‌آید. ماهیت و هدف این وجود را نمی‌توان درک کرد. زندگی از آمیزش ماده و انرژی آغاز می‌شود و به آن خاتمه می‌یابد. اگر معمار بزرگ کائنات را به عنوان حقیقتی والا، افق بی‌پایان خوبی و زیبایی، اوج تکامل و عالی‌ترین مقام و کمال مطلوب انسان بپذیریم و اگر آن را مجسم نکنیم، شاید خود را از تعصب در امان نگه داشته باشیم.

کلمات کلیدی: اسراییل، آخرالزمان، اسرار یهود، یهودیت، فراماسونری، صهیونیسم، صهیونیست، وقایع آخرالزمان، مشخصات آخرالزمان، وقایع اخرالزمان pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.