دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شناخت فراماسون ها و دنیای فراماسونری

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شناخت فراماسون ها و دنیای فراماسونری

در این کتاب به معرفی و تاریخ سازمان مخفی فراماسونری، افراد سرشناس ماسونی در گذشته و حال، منشأ و نحوه اوج گیری آن، ابزارهای قدرت و اهداف فراماسونری و نقش ادیان اسلام، مسیحیت و یهود در آن پرداخته شده است.

دنیای امروز یعنی هیاهو، پیچیدگی، تکثر فرهنگی، گوناگونی، تفاوت، ترس، هیجان و هزاران سوال بی جواب که در اذهان مردم این جهان جا خشک کرده اند. در این میان هر روز گروهها، تشکیلات و فرقه های متعددی ظهور می کنند که همراه خود کوله باری از افکار و عقاید عجیب و تازه را به همراه دارند. تشکیلاتی که به شکل زیرزمینی اداره می شوند و هیچ کس از واقعیت وجودی آنها اطلاعات درست و جامعی در دست ندارد. اما آنچه مشخص است اینکه این گروهها وجود دارند و اتفاقا با نفوذ و موثر عمل می کنند و با شیوه هایی کاملا زیرکانه و دقیق به جذب و هدایت افرادی می پردازند که به عضویت آنها در می آیند. از جمله این گروهها می توان از فراماسونرها یاد کرد.

کلمه ماسون (mason) یعنی بنّا، فراماسون (Freemason) یعنی بنّای  آزاد. Freestone mason در انگلیسی به معنی سنگتراش ظریف‌کار است. برخی واژه فراماسونری را بنّای آزاد می‌دانند یعنی بنّایی که بدون مزد کار نمی‌کند. ماسونری یک تشکیلات منظم جهانی است که بر  ارکان دولت های جهان و اکثر وجوه زندگی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جوامع، سلطه یافته است و  بسیار  هم آزادانه عمل می کند. کسی که عضو  فراماسونری  است، ماسون  یا  فراماسون نامیده می شود. ساختمانی که مرکز فعالیت ماسونها باشد لژ می نامند. فراماسونری فرقه ای پیچیده و دارای تشکیلات مخفی است که در سطحی جهانی‏ و با عمق و دامنه بسیار وسیعی در بسیاری مسائل سیاسی و اقتصادی‏ و فرهنگی دخالت و اعمال نظر می‏نماید و در بسیاری از رویدادهای‏ عمده تاریخ نقش مؤثری داشته و دارد. فراماسون ها معمولا اعضاء خود را از بین افراد سرشناس و ذی‏ نفوذ جوامع انتخاب می کنند. سه مرکز اصلی فراماسونی (در پاریس،لندن و آمریکا) فرماندهی اصلی همه لژهای تابعه را در کشورها و شهرهای جهان به‏ عهده دارند که در عین حال نقش سازماندهی و هماهنگی را نیز ایفا می‏کنند.

کلمات کلیدی: فرقه های شیطان پرستی، شیطان پرستی، فراماسون، فرقه های شیطانی، فراماسونری، عقاید فراماسونری، شیطان پرست معروف، ستاره ی شش گوشه، Freemason،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.