دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان دلنواز عشق

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان دلنواز عشق

کتاب رمان دلنواز عشق به قلم مریم پیران درباره‌ی دختری از جنس غم است که در سن نه سالگی مادرش را از دست می‌دهد و از آن پس نامادری جای مادر را برایش می‌گیرد. او به جای محبت پدر با کینه بزرگ می‌شود و البته در این ماجرا نامادری‌اش هم بی‌تقصیر نیست.

زندگی دیکته‌ای نیست که آن را به ما گفته بودند و گفته باشند و خواهند گفت! زندگی مقدمه‌اش انشایی است که تنها باید خود بنویسیم؛ باشد که موضوع انشای زندگی‌ات خدا… و انتهایش نگاه او باشد… آمین. خدا در مکان‌های دور از انتظار، به دست افرادی دور از انتظار و در مواقعی تصورناپذیر… معجزات خود را به انجام می‌رساند… غیر ممکن وجود ندارد! همیشه امیدی هست، برای آن مهربان توانا!

در بخشی از کتاب رمان دلنواز عشق می‌خوانیم:

یه نگاه به ساعتم انداختم دیرم داشت می‌شد قدم‌هام و سریع‌تر برداشتم من رشتم تجربیه سال چهارم دبیرستان و هجده ساله هستم رسیدم مدرسه خیلی خلوت بود وکلاسم شروع‌شده بدبخت شدم رسیدم دم کلاس یه نفس عمیق کشیدم و چند تقه به در زدم با صدای بفرمایید وارد کلاس شدم که خانوم قربانی دبیر زیست گفت:
دلنوازجان چرا اینقدر دیراومدی دخترم؟
شرمنده یه مشکلی برام پیش اومده بود
خانوم قربانی: باشه دخترم چون بار
اولین بارته می‌بخشم می‌تونی بشینی.
چشم مرسی
رفتم نشستم کنار الناز
اشاره کرد به چشمهام و یواش پرسید چی شده باز؟ هه یعنی اینقدر تابلو بود که زود فهمید اروم زمزمه کردم: بیخیال سرش و به نشونه‌ی تاسف تکون داد و حواسش و به درس داد. اما من نمی‌تونستم تمرکز کنم ذهنم می‌رفت سراغ دوسال پیش که تو رفت و امد‌هام از مدرسه تا خونه یک مزاحم سیریش داشتم اون روز تا دیر وقت کلاس داشتم و وقتی که برگشتم کوچه‌ها خلوت بود نزدیک خونه مون بودم که یکدفعه یه ۲۰۶ سفید جلوم و گرفت وقتی پیاده شد تازه فهمیدم همون پسر مزاحم است اومد پایین و گفت: می‌خوام باهاتون حرف بزنم...

کلمات کلیدی: دانلود رایگان کتاب دلنواز عشق، دانلود رمان دلنواز عشق، دانلود pdf رمان دلنواز عشق، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود رمان جدید، رمان جدید، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه، رمان جدید عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه جدید، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان اجتماعی، رمان اجتماعی، رمان اجتماعی ایرانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.