دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده

این کتاب نمایشنامه‌ای بر اساس داستان هری پاتر و فرزند نفرین شده اثر جی کی رولینگ است.

هری پاتر و فرزند نفرین‌شده (Harry Potter and the Cursed Child) یک نمایش دو بخشی محصول تئاتر وست اند لندن است. رولینگ اعلام کرده این داستان که دقیقاً از ادامه آخرین فصل هری پاتر و یادگاران مرگ است، فقط به صورت نمایشنامه در می‌آید و بر روی صحنه تئاتر اجرا می‌شود.

در خلاصه این کتاب می‌خوانید:

هری پاتر که همیشه زندگی سختی داشته، حالا کارمند پرمشغلهٔ وازرت سحر و جادو، یک شوهر و پدر سه فرزند است.

در حالی که هری با گذشته‌ای دست به گریبان است که او را رها نمی‌کند، جوان‌ترین پسرش آلبوس باید با بار سنگین میراثی خانوادگی دست و پنجه نرم کند که هرگز خواستار آن نبوده است. در حالی که گذشته و حال به طور خطرناکی با هم پیوند می‌خورند، این پدر و پسر هر دو متوجه حقیقتی ناخوشایند می‌شوند: گاهی تاریکی از جایی فرا می‌رسد که انتظار آن نمی‌رود.

کلمات کلیدی: دانلود هری پاتر و فرزند نفرین شده pdf، مجموعه داستان هری پاتر، داستان تخیلی، جی کی رولینگ، کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده pdf، داستان افسانه ای، دانلود کتاب جدید هری پاتر، هری پاتر، هاری پاتر،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.