دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هری پاتر و قدیسان مرگبار

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هری پاتر و قدیسان مرگبار

داستان کتاب هری پاتر و قدیسان مرگبار نوشته‌ی جی کی رولینگ، از خانه‌ی لوسیوس مالفوی «شخصیت تخیلی داستان، فرماندار مدرسه‌ی عالی جادوگری هاگوارتز» شروع می‌شود؛ جایی که لرد ولدمورت و مرگ خواران در حال کشیدن نقشه برای به قتل رساندن هری پاتر، به دلیل بی‌اثر شدن جادوی باستانی مادرش در هفدهمین سالروز تولد او هستند.

در همین حال هری به همراه رون و هریمون ولدمورت را دنبال می‌کنند و در این راه هری به راز وسیله‌های مرگباری که صاحبش را به قدرت ارباب مرگ بودن می‌رساند پی می‌برد.

در بخشی از کتاب هری پاتر و قدیسان مرگبار می‌خوانیم:

صدای به هم خوردن شدید در جلویی در راه پله طنین انداخت و صدایی غرید:"هی، تو"

شانزده سال این‌گونه مورد خطاب قرار گرفتن برای هری شکی باقی نگذاشت که شوهر خاله‌اش او را صدا می‌زند. با این حال بلافاصله جواب نداد. هنوز در فکر قطعه‌ی کوچک و باریکی بود که برای کسری از ثانیه گمان کرده بود در آن چشم‌های دامبلدور را دیده است. زمانی که شوهر خاله‌اش فریاد زد "پسر!" هری به آرامی از تختش بیرون آمد و به سمت در اتاق رفت. لحظه‌ای توقف کرد تا تکه‌ی آینه‌ی شکسته را به کوله پشتی‌ای اضافه کند که پر از چیزهایی بود که قرار بود با خودش ببرد.

زمانی که هری بالای پله‌ها ظاهر شد ورنون دورسلی غرید: "چقدر طولش دادی! بیا پایین، باهات حرف دارم."

کلمات کلیدی: هری پاتر، دانلود کتاب هری پاتر، دانلود کتاب هری پاتر و یادگاران مرگ بدون سانسور، دانلود کتاب های هری پاتر برای اندروید، داستان تخیلی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.