دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هری پاتر و شاهزاده نیمه خالص - بخش دوم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هری پاتر و شاهزاده نیمه خالص - بخش دوم

کتاب هری پاتر و شاهزاده نیمه خالص - بخش دوم نوشته‌ی جی کی رولینگ، ششمین کتاب از مجموعه داستان‌های پرفروش هری پاتر است.

در پایان این داستان، هری و دامبلدور که برای یافتن یکی از جان پیچ‌ها به بیرون قلعه هاگوارتز می‌روند، با دیدن علامت شوم که توسط طلسم (مورس موردو) ساخته شده، به هاگوارتز برمی‌گردند و دراکو مالفوی که مرگخواران را به قلعه راه داده دامبلدور را خلع سلاح کرده و سرانجام آلبوس دامبلدور توسط سیوروس اسنیپ می‌میرد و مشخص می‌شود که شاهزاده دورگه چه کسی بوده است.

در بخشی از کتاب هری پاتر و شاهزاده نیمه خالص - بخش دوم می‌خوانیم:

این بار هری حقیقت به او خورد و برای یک لحظه روی حاشیه‌ی آب تعادلش را از دست داد. دست سالم دامبلدور روی بازویش قفل شد و او را دوباره به عقب کشید.

- خیلی متأسفم هری. باید یک ندا می‌دادم. پشت به دیوار با پیست. فکر می‌کنم محل مورد نظر رو پیدا کردم.

هری هیچ تصوری از اینکه منظور دامبلدور چه بوده نداشت. تا جایی که او می‌توانست بگوید این قسمت از ساحل سیاه درست مثل همه‌ی قسمت‌های دیگر بود. ولی به نظر می‌رسید دامبلدور چیز خاصی را در آن کشف کرده. این بار دستش را نه روی صخره‌ها بلکه در هوا تکان می‌داد مثل اینکه انتظار داشت چیزی نامرئی را در آن پیدا کند و بگیرد.

دامبلدور چند ثانیه بعد با خوشحالی گفت:
- اوهو

دستش را به چیزی بین هوا و زمین که هری نمی‌دید گرفته بود. به آب نزدیک‌تر شد، هری با نگرانی نگاه می‌کرد. نوک کفش‌های سگک‌دار دامبلدور آخرین قسمت‌های لیدی صخره‌ای را لمس کردند. دامبلدور در حالی که یک دستش را بین هوا و زمین نگه داشته بود. با دست دیگر چوب دستی‌اش را درآورد و با نوک آن به مشتش ضربه‌ی ملایمی زد.

کلمات کلیدی: مجموعه داستان، هری پاتر pdf فارسی، داستان نوجوان، داستان تخیلی، هری پاتر و شاهزاده دورگه کتاب، دانلود کتاب هری پاتر pdf، کتاب هری پاتر، داستان و رمان علمی و تخیلی، داستان تخیلی، مجموعه کتاب های هری پاتر، دانلود داستان تخیلی، هری پاتر، هری پاتر pdf فارسی، داستان افسانه ای، هری پاتر و شاهزاده دورگه، هاری پاتر،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.