دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی اعترافات یک سارق مادرزاد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی اعترافات یک سارق مادرزاد

کتاب صوتی اعترافات یک سارق مادرزاد اثر وودی آلن قسمتی کوتاه از خاطرات مفصل ویرجیل آیوز است که اکنون در حال سپری کردن نخستین دوره نود و نه ساله محکومیتش از چهار دوره حبس ابدی است که به آن محکوم شده است. آقای آیوز قصد دارد پس از آزادی سفیر صلح سازمان ملل در یکی از کشورهای خاورمیانه شود.

وودی آلن (Woody Allen)، کمدین، بازیگر، کارگردان، نویسنده و موسیقی‌دان یهودی آمریکایی است. آلن فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان یک نویسنده کتاب‌های طنز و سپس یک کمدین روی صحنه آغاز کرد. وی ۱۹ بار نامزد اسکار و چهار بار برنده آن شده است.

در قسمتی از کتاب صوتی اعترافات یک سارق مادرزاد می‌شنویم:

بله من دزدم، چرا ندزدم؟ جایی که من بزرگ شدم آدم باید می‌دزدید تا بتونه شیکم شو سیر کنه و زنده بمونه. بعد هم که خوب بزرگ شدم، مجبور بودم بدزدم تا بتونم به پیشخدمت‌های رستوران انعام حسابی بدم. بیشتر برو بچه‌ها ده دلار و پونزده دلار انعام می‌دادن، اما من کمتر از بیست دلار نمی‌دادم، و این باعث می‌شد پیش‌خدمت‌ها بهترین سرویس رو به من بدن. تازه، همیشه هم دزدی واسه این نبود. خاطرم هست یه دفعه موقع سرقت از یک خانه، دو سه تا پیژامه دزدیدم چون پیژامه خودم اصلا راحت نبود. یا یه دفعه چله تابستون از پشت بوم یه خونه چندتا زیر پیرهنی دزدیدم چون تو گرما اصلا با پیرهن رو نمی‌شد خوابید...

کلمات کلیدی: کتاب صوتی اعترافات یک سارق مادرزاد، داستان کوتاه اعترافات یک سارق مادرزاد، کتاب گویا اعترافات یک سارق مادرزاد، دانلود کتاب صوتی اعترافات یک سارق مادرزاد، داستان کوتاه صوتی اعترافات یک سارق مادرزاد،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.