دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی امروز را عشق است

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی امروز را عشق است

در کتاب صوتی امروز را عشق است اثر سال بلو، عیب‌ها و حسن‌های فلسفه «دم را دریاب» به چالش کشیده می‌شود، در این کتاب نتیجه و نظر نویسنده را باید در عاقبتی که برای شخصیت‌های رمان رقم زده است جستجو کرد.

سرنوشتی که به سبب توجه مطلق به یک بعد قضیه، گریبانگیر اغلب آدم‌های رمان شده است و می‌آموزد که باید فردایی را هم در نظر داشت. شخصیت‌های بی‌عاقبت این رمان، هر کدام، بخشی از نسل‌های گوناگون جامعه آمریکایی را نمایندگی می‌کنند که البته شخصیت‌های خوب هم در بینشان هست.

سال بلو (Saul Bellow) نویسنده آمریکایی کانادایی‌تبار بود. او به خاطر دستاوردها و آثار ادبی خویش، برنده جایزه نوبل ادبیات، جایزه پولیتزر و نشان ملی هنر آمریکا شد.

در قسمتی از کتاب صوتی امروز را عشق است می‌شنویم:

ویل هل آن روزها لکنت زبان داشت یعنی نمی‌توان گفت لکنت زبان، یک جور خشونت گفتاری بود که باعث می‌شد بعضی اصوات بلندتر ادا شود، فیلم انتهای بازیگری‌اش نشان می‌داد که ویژگی‌هایی دارد که جور دیگری قابل تشخیص نبود یعنی حرکاتی نامحسوس داشت که به درد این کار نمی‌خورد بعد از این امتحان موریس دیگر در پی تشویق نبود کوشید خود را از دست او خلاص کند، حتی در پی آن نبود که فرصت دوباره‌ای به او بدهد تا همین حالا هم خیلی اشتباه کرده بود.

کلمات کلیدی: کتاب صوتی امروز را عشق است، دانلود کتاب صوتی امروز را عشق است، کتاب گویا امروز را عشق است، رمان امروز را عشق است، کتاب صوتی امروز را دریاب، Saul Bellow،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.