دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان سرنبشت بد سرشت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان سرنبشت بد سرشت

علیرضا عابدی در کتاب رمان سرنبشت بد سرشت، سعی کرده است تاریخ ایران و حقایق و اتفاقات آن را به طور غیر مستقیم و در قالب نماد و اسطوره بیان کند.

داستان این رمان از زبان راوی (نویسنده) بیان می‌شود و در حالت خواب و رویا رخ می‌دهد. البته تمامی این اتفاقات کاملاً به طور غیر مستقیم، داستان زندگی شخصی راوی را شرح می‌دهد. از زبان تلخ و ناامید کننده در بسیاری از قسمت‌ها جهت بیان حسرت‌های تاریخی استفاده شده است.

در بخشی از کتاب سرنبشت بد سرشت می‌خوانیم:

هر چیزی که به دستم می‌رسید، جمع کردم و در ظرفی سفالین گذاشتم و به دنبال جامی گشتم تا نوشیدنی‌ها را در آن بریزم. ناگهان چشمم به یک جام سفالی افتاد که تا پیش از این هرگز آن را ندیده بودم. 

آنقدر کثیف بود و گرد و خاک داشت که مجبور شدم ابتدا آن را تمیز کنم. تا جایی که می‌دانم و از ظاهرش معلوم است این جام احتمالاً باید به پدرم ارث رسیده باشد و خودشان آن را نساخته‌اند. در حین تمیز کردن، نقش‌های زیبایی که روی ظرف منقوش شده بود، مرا متوجه خود ساخت و به نظرم آمد نقش‌ها در حرکت هستند!

کلمات کلیدی: دانلود رایگان رمان سرنبشت بد سرشت، دانلود رمان سرنبشت بد سرشت، دانلود رمان سرنبشت بد سرشت، دانلود رمان سرنبشت بد سرشت با لینک مستقیم، دانلود رمان سرنبشت بد سرشت برای موبایل، رمان سرنبشت بد سرشت، رمان سرنبشت بد سرشت، pdf رمان سرنبشت بد سرشت کامل، دانلود کتاب سرنبشت بد سرشت با لینک مستقیم، دانلود کتاب سرنبشت بد سرشت برای موبایل، رمان تاریخی ایرانی، دانلود رمان تاریخی، کتاب رمان تاریخی، رمان تاریخی، کتاب تاریخی، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود رمان جدید، رمان جدید، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، دانلود pdf رمان سرنبشت بد سرشت، دانلود پی دی اف رمان سرنبشت بد سرشت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.