دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهنمای کامل متقاعدسازی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهنمای کامل متقاعدسازی

کتاب راهنمای کامل متقاعدسازی به قلم حمیدرضا فروتن به افزایش مهارت متقاعدسازی درست و موثر مخاطب به منظور فروش بیشتر می‌پردازد.

در بخشی از کتاب راهنمای کامل متقاعدسازی می‌خوانیم:

کنجکاوی
کنجکاوی به طور خلاصه یعنی ایجاد یک یا چندین شکاف اطلاعاتی در ذهن مخاطب، به عبارت دیگه باید افراد را در این وضعیت قرار دهید: "باید این صفحه رو بخونم / این ایمیل رو باز کنم/ باید روی این لینک کلیک کنم / باید بفهمم این متن درباره‌ی چه چیزی صحبت می‌کند"

زمانی که چیزی برای ما منطقی و معقول به نظر نمی‌رسد تمایل داریم بیشتر در مورد آن بدانیم. شکاف اطلاعاتی ذهن ما را درگیر می‌کند، بنابراین تا زمان دریافت کامل آن اطلاعات این حس کنجکاوی در ما ادامه خواهد داشت.

برای ایجاد این شکاف اطلاعاتی از کلمات، عبارت‌ها و سوالاتی استفاده کنید که طرز فکر - باور و افکار معمول فرد را به چالش بکشد و توجه او رو درگیر می‌کند.

نکته : بیش از حد از این مورد استفاده نکنید در غیر این صورت مخالب حس می‌کند قصد فریب او را دارید و طعمه‌ی کلیکی برای او قرار دادید، برای اینکه به بهترین شکل این حس را ایجاد کنید موارد زیر را اجرایی کنید:

آیا تیتر یا مقدمه با عنوان شما مخاطب را وادار می‌کند تا این جمله را پیش خودش بیان کند: " باید بدونم چه اتفاقی در ادامه خواهد افتاد" آیا از عبارات و کلماتی که باعث نگه‌داشتن توجه مخاطب، انگیزه‌بخشیدن و ترغیب کاربر به ادامه‌ی متن می‌شود استفاده کردید؟

مثال:
عنوان: چگونه حافظه‌ی خود را در کمتر از 1 روز افزایش دهید (در کمتر از یک روز!)
متن: یکی از بهترین روش‌های برقراری ارتباط فوری با دیگران تقلید نامحسوس از... (از چی؟)
... .

کلمات کلیدی: کتاب روانشناسی، دانلود کتاب روانشناسی، کتاب فروش، دانلود کتاب اجتماعی، متقاعد سازی، هنر متقاعد سازی، متقاعد سازی pdf، متقاعد سازی مشتری، متقاعد سازی در روانشناسی اجتماعی، اصول متقاعد سازی مشتری، کتاب روانشناسی متقاعد سازی، روانشناسی متقاعد سازی، کتاب اصول متقاعد سازی، چگونه مشتری را راضی به خرید کنیم، چگونه مشتری پیدا کنیم، چگونه مشتری را قانع کنیم، تکنیک های مشتری یابی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.