دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی مجموعه آثار چخوف جلد سوم - داستان اثر هنری

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی مجموعه آثار چخوف جلد سوم - داستان اثر هنری

کتاب صوتی مجموعه آثار چخوف جلد سوم  - داستان اثر هنری نوشته‌ی آنتون چخوف، ماجرای فرزند یکی یکدانه‌ای را روایت می‌کند که از مرگ نجات یافته است.

آنتون پاولوویچ چخوف (Anton Chekhov) داستان‌نویس و نمایش‌نامه‌نویس برجسته روس محسوب می‌شود. او در زمان حیاتش بیش از ۷۰۰ اثر ادبی خلق کرد. او را مهم‌ترین داستان کوتاه‌نویس به شمار می‌آورند و در زمینه نمایش‌نامه‌ نویسی نیز آثار برجسته‌ای از خود باقی گذاشته است. او را پس از شکسپیر بزرگترین نمایش نامه‌نویس می‌شناسند. چخوف در چهل و چهار سالگی بر اثر ابتلا به بیماری سل از دیا رفت.

در قسمتی از کتاب صوتی مجموعه آثار چخوف - داستان سائل می‌شنویم:

ساشا شادمانه جواب داد: لزومی هم نمی‌بینم مجاب شوم، توصیه می‌کنم شمعدان را بگذارید کنار آن گلدان. حیف که جفتش را نداشتیم. حالا اجازه بفرمایید از حضورتان مرخص شوم؛ خداحافظ. همین که ساشا از در بیرون رفت، دکتر تا مدتی به شمعدان خیره شد و پشت گوشش را خاراند و با خود گفت: بدون شک کار فوق‌العاده‌ای است و حیف است بیاندازمش دور.

کلمات کلیدی: دانلود داستان کوتاه صوتی، Anton Chekhov، داستان صوتی خوابم می آید، داستان کوتاه صوتی، دانلود کتاب صوتی داستان، داستان کوتاه، کتاب صوتی خوابم می آید، داستان های آنتوان چخوف، مجموعه آثار چخوف، کتاب صوتی مجموعه آثار چخوف، دانلود کتاب صوتی مجموعه آثار چخوف،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.