دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب حل تمرین ریاضی یازدهم (4 فصل اول)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب حل تمرین ریاضی یازدهم (4 فصل اول)

کتاب حل تمرینات ریاضی پایه یازدهم نوشته عاطفه عبدالهی و آنیتا عبدالهی همسو با برنامه درسی ملی و در ادامه تغییر کتاب‌های ریاضی پایه‌های دهم تالیف شده است.

در گذشته تاکید کتاب‌های درسی ریاضی بیشتر بر توانایی انجام محاسبات بوده است. در کتاب‌های جدید ضمن حفظ این هدف، تاکید اصلی بر پرورش قوه تفکر و تعقل و رشد توانایی حل مسئله است. اگرچه رسیدن به چنین هدفی با موانع و دشواری‌های فراوانی روبه رو است و تحقق کامل آن به سرعت امکان‌پذیر نیست ولی مدنظر قرار دادن چنین هدفی می‌تواند جهت اصلی حرکت جامعه آموزش ریاضی را تعیین کند.

در این کتاب به حل تمرینات ۴ فصل اول کتاب ریاضی پایه یازدهم پرداخته‌ایم و امیدواریم که مفید واقع شود.

کلمات کلیدی: ریاضی، آموزش ریاضی، حل تمرین ریاضی، حل تمرین ریاضی پایه یازدهم، حل تمرینات ریاضی، حل تمرینات ریاضی پایه یازدهم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.