دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF دانلود کتاب زمان، مکان، جهان واقعی و جهان مجازی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی دانلود کتاب زمان، مکان، جهان واقعی و جهان مجازی

این کتاب سعی کرده تا برخی از مواردی که در فیزیک جدید مورد بحث است را به زبان ساده و برای کسانی که دیپلم دبیرستان را به پایان رسانیده اند، توضیح داده، گاهی تنها با طرح برخی از مسائل، ذهن خواننده را به تکاپو وادارد. در این کتاب به فلسفه هم تا حدی که ذهن خواننده را اذیت نکند، پرداخته شده است. بخش فلسفی آن به پرسشهای بنیادی فلسفه پرداخته است. فرق فیزیک و متافیزیک در هر کجا که لازم دیده شده، و بالاخص از زاویه ی فیزیکی بررسی شده است. فلسفه بزعم برخی از دانشمندان جزو رشته های علمی محسوب نمیشود. ولی بیشترین تحریک برای فیزیکدانها از جانب فلسفه صورت میگیرد. بدان جهت کتابهای فیزیک و فلسفه و یا فلسفه برای فیزیکدانها و فیزیک برای فیلسوفان حسابی بازار کتاب را پر کرده است. اما فلسفه هم بی در و پیکر نیست. آنهم برای خود قوانینی دارد و از اصول خاصی پیروی میکند. بدان جهت هر کس هرچی گفت فلسفه محسوب نمیشود. برخی از اجزائی که یک فیلسوف بایستی بداند و دقیقا مرزها را برای خود روشن کند، مانند: علت و معلول، وجوب و حدوث، خاص و عام، جزء و کل، قیاس و استقراء و … هنوز هم بسیار مهم هستند.

کلمات کلیدی: جهان مجازی، جهان واقعی، فلسفه تشکیل جهان، نظریه فیزیک، متا فیزیک، فیزیک، دانلود کتاب فیزیک، جهان، شناخت جهان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.