دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راه اندازی و توسعه کسب و کار بدون سرمایه در اینستاگرام

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راه اندازی و توسعه کسب و کار بدون سرمایه در اینستاگرام

کتاب راه اندازی و توسعه کسب و کار بدون سرمایه در اینستاگرام نوشته هدایت محمودی به آموزش بازاریابی از طریق اینستاگرام می‌پردازد. باید توجه داشت که قبل از اینکه به فکر راه اندازی یک کسب و کار باشیم، ابتدا باید تعریف دقیقی از مفهوم تجارت و کسب و کار داشته باشیم.

در دنیای امروزی، با پیشرفت تکنولوژی؛ بسیاری از مردم، دیگر نگران برآورده ساختن نیازهای اولیه زندگی نیستند، بلکه آن‌ها بدنبال برآورده ساختن رویاها، امیال و خواسته‌های اغوا کننده‌شان هستند، زیرا انسان همیشه بدنبال کسب بیشترین رضایت از زندگی‌اش بوده و این امیال روزبه روز بزرگتر و بزرگ‌تر می‌شوند.

با پیشرفت تکنولوژی و واگذار شدن کارها به ماشینها و کامپیوترها، مردم اوقات فراقت بسیاری بدست آوردند و از جهتی میل به ورزش کردن، انجام کارها و فعالیتهای بدنی و حتی مطالعه در آنها بشدت کاهش پیدا کرده است و این نشان می‌دهد که آنها نیاز دارند به افرادی که بسیاری از کارها را برایشان انجام دهند، مثلاً کسی باشد که به مطالعه و تحقیق بپردازد و اطلاعات را دسته بندی و خلاصه شده، در اختیارشان قرار دهد. آن‌ها به برنامه‌ها و فعالیتهایی نیاز دارند که وقت آزاد و بلا استفاده‌ای که امروزه انسان در اختیار دارد را بنحوی سپری کنند و از آن لذت ببرند.  برای اینکه بتوانید کسب و کارتان را شناسایی کنید کافیست یک دفترچه یادداشت بردارید و بر اساس مطالبی که پیشتر به آن اشاره شده اقدام کنید و موقعیتها، مشکلات، نیازها، امیال برآورده نشده و یا راضی نشده انسانها و کسب وکارهای دیگر را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهید و هر موردی که مشاهده کردید را یاداشت کنید. سپس بر اساس علاقمندی، میزان نیاز به آن خدمات و سرویس  و اجرا پذیری آن، کسب و کار مورد نظر را انتخاب و یادداشت کنید.

با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی مردم، کسب و کارها نیز از حالت سنتی خارج شده و با دنیای پیشرفته امروز همراه شده‌اند. امروزه کسب و کارهای زیادی بصورت مجازی فعالیت می‌کنند و محصولات و خدمات آنها، اطلاعات و داده‌هایی است که در اختیار مردم قرار می‌دهند. کمپانی‌هایی از قبیل گوگل، آمازون، فیس بوک و ... را می‌توان نام برد که از پولسازترین کسب و کارهای دنیا محسوب می‌شوند. در ایران نیز پیشرفت تکنولوژی تاثیرش را بر بازار کسب و کار سنتی گذاشته؛ بطوری که بعنوان مثال وبسایت دیجی کالا بعنوان موفق‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران عمل کرده و به مرور زمان شاهد خواهیم بود که فروشگاهای سنتی بسیاری مجبور خواهند بود بدنبال راه اندازی کسب و کار دیگری باشند، زیرا سبک زندگی مردم و الگوی ذهنی جامعه بسرعت در حال تغییر است. در این کتاب من شما را با مفهوم کسب و کار آشنا می‌کنم و به شما آموزش می‌دهم که چگونه بدون هیچ سرمایه‌ای کسب و کارتان را در اینستاگرام آغاز کرده و به موفقیت برسید.

کلمات کلیدی: اینستاگرام، آموزش اینستاگرام، ترفندهای اینستاگرام، راهنمای استفاده از اینستاگرام، آموزش جامع اینستاگرام، افزایش فالوور در اینستاگرام، شبکه های اجتماعی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.