دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نفرین صندلی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نفرین صندلی

کتاب نفرین صندلی، یک داستان ترسناک به قلم شروین وکیلی است. شاید ترسناک‌ترین داستانی باشد که تا به حال خوانده‌اید. یک دلیلش این است که واقعیت دارد.

چیزی شبیه به جن‌گیر و کلبهٔ وحشت نیست که فیلم‌هایش را حتماً دیده‌اید و احتمالاً در دلتان به ساده لوحی کسانی که با دیدنشان وحشت زده می‌شوند، خندیده‌اید. حق هم دارید چون این‌ها داستان‌هایی واقعی نیستند. اما داستانی که شروین وکیلی برایتان می‌گوید، کاملاً واقعیت دارد.

این ماجرا هیچ ربطی به قصه‌های جن و پری و یا ماجراهای خانهٔ ارواح ندارد. هیچ نشانه‌ای از خرافات هم در آن دیده نمی‌شود. این در واقع شرح وقایعی کاملاً مستند و واقعی است که در دی ماه سال 1384 در تهران رخ داد. وقایعی که ماهیتشان با قصه‌های هیجان انگیز و تخیلی‌ای که حرفشان زده شد، تفاوت می‌کند و با این وجود هیچ توجیه معقولی برایشان پیدا نمی‌شود.

کلمات کلیدی: داستان فارسی ترسناک، دانلود داستان ترسناک، داستان ترسناک، دانلود داستان ترسناک، دانلود داستان ژانر وحشت، دانلود داستان هیجان انگیز، داستان ایرانی، دانلود رمان نفرین صندلی با لینک مستقیم، دانلود رمان نفرین صندلی برای موبایل، رمان نفرین صندلی، رمان نفرین صندلی، pdf رمان نفرین صندلی کامل، دانلود کتاب نفرین صندلی با لینک مستقیم، دانلود کتاب نفرین صندلی برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.