دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب زندان فرزندان

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب زندان فرزندان

مطهره سیف در کتاب زندان فرزندان با ارائه‌ی راهکارهایی کاربردی به شما می‌گوید که چگونه فرزندانتان در زندگی موفق باشند.

همه‌ی شما دوست دارید بهترین پدر و مادر دنیا باشید، به خاطر همین تلاش می‌کنید و یاد می‌گیرید و می‌خواهید از روش‌های تربیتی استفاده کنید که هم خودتان آرامش داشته باشید و هم فرزندتان.

حتماً دیده‌اید که پدر و مادر‌ها از روشی استفاده می‌کنند که خودشان اصلاً از آن راضی نیستند. در این کتاب بهترین روش گفته می‌شود که هم خودتان به عنوان والدین در آرامش باشید و هم فرزندتان به بهترین شکل ممکن بزرگ شود. 

در این کتاب روش آموزش مسئولیت‌پذیری و آزادی فرزندان را یاد می‌گیرید. با آموزه‌های این کتاب شما می‌فهمید چطور فرزندتان را آزاد بگذارید و چطور فرزند مسئولیت‌پذیر تربیت کنید.

شما به عنوان پدر و مادر مسئول تربیت فرزندتان هستید، اما به جای آن‌ها مسئول نیستید. به این معنی که اگر فرزندتان خطایی انجام داد یا راهی را اشتباه رفت، شما نباید اشتباهاتش را به عهده بگیرید. برعکس باید آموزش بدهید که نتیجه کارش را خودش بپذیرد. اگر اینکار را کردید در آینده انتظار فرزند موفق، مسئولیت‌پذیر و خوشحال خواهید داشت.

کلمات کلیدی: تربیت کودکان، ارتباط موثر والدین با فرزندان، تربیت فرزندان، مسائل تربیت فرزند، روانشناسی کودک و نوجوان، موفقیت فرزند، تربیت فرزند، تربیت فرزند pdf، تربیت فرزند کتاب، تربیت فرزندان در خانواده، موفقیت فرزندان، کتاب های آموزشی و رفتاری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.