دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهنمای تقویت فن بیان کودکان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهنمای تقویت فن بیان کودکان

کتاب راهنمای تقویت فن بیان کودکان نوشته‌ی سعید امام موسوی، راه حل‌هایی کاملاً کاربردی جهت تقویت بیان کودک ارائه می‌کند. خیلی از والدین نگران کم حرفی و گوشه‌گیری فرزندانشان هستند. بسیاری از معلم‌ها از عدم مشارکت فعال بعضی از شاگردهایشان در کلاس گله‌مند هستند. البته ضعف فن بیان کودک، فقط والدین یا معلم را اذیت نمی‌کند. شاید خود بچه فردی باشد که بیشترین احساس منفی را به خاطر خجولی یا ناتوانی برای بیان دقیق و درست صحبت‌هایش داشته باشد.

در بخشی از کتاب راهنمای تقویت فن بیان کودکان می‌خوانیم:

گوش دادن به کودکان کار آسانی نیست. همه ما نیاز داریم ساعت‌هایی از روز را به خودمان اختصاص دهیم و استراحت کنیم. علاقه داریم در شبکه‌های اجتماعی مختلف وقت‌گذرانی کنیم. سریال مورد علاقه‌مان را تماشا کنیم یا... و کودکان دقیقاً هم‌زمان با سریال مورد علاقه می‌خواهند با ما صحبت کنند. وقتی از زاویه دید یک بزرگسال به حرف‌های آن‌ها نگاه می‌کنیم، معمولاً حرف مهمی هم ندارند!

قبل از تکمیل این نکته لازم است نتایج یک تحقیق جالب را با شما در میان بگذارم. تحقیق مارشمالو  (یک نوع شیرینی رایج در بسیاری از کشورهای خارجی) از دهه 1960 توسط دکتر والتر میشل آغاز شد. طی این آزمایش، هر کودک را به یک اتاق می‌برند و به او یک عدد مارشمالو می‌دهند. به کودک گفته می‌شود می‌تواند در همان لحظه، شیرینی را بخورد و یا پانزده دقیقه صبر کند و اگر بعد از پانزده دقیقه، شیرینی خود را نخورده بود، یک شیرینی دیگر هم به او داده خواهد شد تا در مجموع دو عدد مارشمالو داشته باشد.

کلمات کلیدی: علوم تربیتی، روانشناسی نوجوان، رشد و شکوفایی کودک، پرورش کودک، روابط اجتماعی کودکان، مهارت های تربیت کودکان، تربیت فرزندان، آموزش فرزندان، اصول فن بیان برای کودکان، تمرین فن بیان برای کودکان، تربیت کودک، تربیت کودکان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.