دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان هستی و نیستی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان هستی و نیستی

کتاب رمان هستی و نیستی نوشته‌ی شمیم رحمانی، درباره‌ی دختری است که در پی پیدا کردن پدرش و برای درس خواندن راهی تهران می‌شود. او معماهای زیادی پیش رو دارد که در تلاش است یک به یکشان را حل کند.

داستان انسان‌هایی با اعتقادات متمایز را روایت می‌کند که هر کدام در دو دنیای ‌متفاوت هستند. طرز فکر و برخوردهای گروه مقابل برای هر دوی آن‌ها غیرقابل لمس و عجیب است. در این داستان برای باز کردن گره‌های پر از ابهام زندگی، بعد از مدت‌ها تلاش، یک فرصت به وجود می‌آید. شاید این سفر فرصتی برای جنگ عقاید و درک یکدیگر به وجود آورد.

در بخشی از کتاب رمان هستی و نیستی می‌خوانیم:

همزمان با هم وارد رستوران بزرگ شدیم اما قبل از اینکه به یکی از میزهای خالی برسیم بهار شونه‌ام رو چنگ زد. بهش نگاه کردم، چشم‌هاش با تعجبی مخلوط به وحشت به جلو خیره بود. دنباله‌ی نگاهش رو گرفتم و به امین و بردیا رسیدم که به همراه دو دختر پشت میزی نشسته بودن.

بردیا اولین کسی بود که متوجهمون شد، حس کردم کمی غافلگیر شد اما این تعجب رو با نیشخندی رفع و رجوع کرد و اشاره‌ای به امین زد.
امین که نگاهش به سمتمون برگشت طوری از جا پرید که صندلی واژگون شد.
خواست قدمی به سمتمون برداره اما بهار به تندی چرخید و از رستوران بیرون دوید.

آیلار با غم گفت:
- لعنت به این بردیا، استاد خراب کردن عیش و نوشه.
بدون توجه به حرفش از رستوران خارج شدم تا دنبال بهار برم اما هیچ اثری ازش تو خیابون نبود. امین که بهم رسید چشم غره‌ای بهش رفتم. با پشیمونی گفت:
- من اونقدر هم فکر می‌کنی مقصر نیستم. گوشیم رو از داخل کیفم درآوردم تا شماره‌ی بهار رو بگیرم.
- اونقدر خوشگل مخ داداشم رو زدی که ست گوشی خودش واست خریده، واسه این همه پشتکار بهت آفرین میگم.

در اون لحظه که نگران بهار بودم دوست داشتم یک مشت حواله‌ی صورت بردیا کنم تا جوابی باشه واسه تمام تهدیدها، اذیت‌ها و طعنه‌هاش اما به سختی خودم رو کنترل کردم تا مشکل جدیدی پیش نیاد. بی‌توجهی تنها جوابی بود که بردیا باید می‌گرفت.

کلمات کلیدی: دانلود رمان جدید، رمان جدید، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان اجتماعی، رمان اجتماعی، رمان اجتماعی ایرانی، دانلود pdf رمان هستی و نیستی، دانلود پی دی اف رمان هستی و نیستی، دانلود رایگان رمان هستی و نیستی، دانلود رمان هستی و نیستی، دانلود رمان هستی و نیستی، دانلود رمان، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان هستی و نیستی با لینک مستقیم، دانلود رمان هستی و نیستی برای موبایل، رمان هستی و نیستی، رمان هستی و نیستی، pdf رمان هستی و نیستی کامل، دانلود کتاب هستی و نیستی با لینک مستقیم، دانلود کتاب هستی و نیستی برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.