دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب روانشناسی و ماساژ

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب روانشناسی و ماساژ

کتاب روانشناسی و ماساژ نوشته‌ی بابک وزیری، به بررسی نقش ماساژ درمانی به عنوان شاخه‌ای از روانشناسی سلامت می‌پردازد.

روانشناسی مثبت گرا به تمامی روش‌هایی که می‌توانند به نحوی از دردهای بشریت بکاهند دست می‌اندازد. بنا بر تحقیقات انجام شده، ماساژ یا همان دلک پارسی یک روش دیرین برای کاهش استرس و ناراحتی‌های ضعف اعصاب است که در این اثر به آن پرداخته می‌شود.

در بخشی از کتاب روانشناسی و ماساژ می‌خوانیم:

هنر درمان طبیعی مبتنی بر این اصل که رفلکس در پا، دست و گوش و مناطق ارجاع خود را در مناطق مربوط به منطقه‌ی عضو بدن، از طریق استفاده از فشار بر روی این رفلکس بدون استفاده از ابزار و روغن، پاها منطقه اصلی عضو بدن، بازتاب تنش را تسکین می‌دهد، بهبود گردش خون و ارتقاء عملکرد طبیعی از مناطق اعضای بدن مربوط به آن از بدن کمک می‌کند.

درمانگران رفلکسولوژی فرض میکنند که انسداد یک میدان انرژی نامرئی، نیروی زندگی یا هر چیز دیگر، می‌تواند از طریق پا یا دست انعکاس یابد. یکی دیگر از اصول رفلکسولوژی، اعتقاد به این که پزشکان می‌توانند استرس و درد در قسمت‌های دیگر بدن از طریق دستکاری پا تسکین دهند است. یکی ادعا‌ی دیگر توضیح می‌دهد که فشار در پاها باعث دریافت سیگنال از مغز میشود که باعث ارسال مواد شیمیایی 'تعادل' سیستم عصبی و یا آزاد کردن اندورفین میشود. انتقاد مشترک از بازتاب عدم وجود شواهد کافی برای آن اثرات ادعا شده‌ی آن است.

کلمات کلیدی: آموزش ماساژ، بازتاب شناسی، حرکت های ماساژ، خودآموز ماساژ، ماساژ درمانی (pdf)، کتاب ماساژ درمانی pdf، دانلود رایگان کتاب رفلکسولوژی، دانلود کتاب جامع ماساژ، ماساژ درمانی، آشنایی با ماساژ، ماساژ کف پا، روش طبیعی درمان بیماریها، درمان بیماری ها با ماساژ، انواع ماساژ، خودآموز بازتاب شناسی، تاریخچه ماساژ در جهان، آموزش انواع ماساژ، روانشناسی مثبت گرا pdf، دانلود رایگان کتاب روانشناسی مثبت گرا، روانشناسی سلامت + pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.