دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راه‌های رفع خستگی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راه‌های رفع خستگی

کتاب راه‌های رفع خستگی با ارائه‌ی چند درمان خانگی سریع و ارزان، به شما جهت کاهش خستگی‌تان کمک می‌کند.

فرقی نمی‌کند که چه چیز باعث خستگی شما شده است، بهترین روش برای برطرف کردن نشانه‌های خستگی استراحت کردن است. خستگی فیزیکی و ذهنی می‌تواند با استراحت فیزیکی و تمدد اعصاب برطرف شود. استراحت فرصتی در اختیار بدن و ذهن شما می‌گذارد تا خود را از کشیدگی عضلات، خستگی و کوفتگی نجات دهید. اگرچه استراحت کردن انتخاب اول شما برای درمان و رفع خستگی است، اما همیشه به خصوص در زندگی پرمشغله امروز وقت کافی برای استراحت نیست.

در قسمتی از کتاب راه‌های رفع خستگی می‌خوانیم:

پیش از خواب مطالعه کنید اما به یاد داشته باشید که کتاب‌های مهیج مانند رمان یا علمی مناسب نیست. مضمون کتاب باید مذهبی یا شعر باشد. پیش از خواب، از فعالیت‌های محرک ذهنی (مانند بازی‌های رایانه‌ای یا تماشای برنامه‌های مهیج تلویزیونی) اجتناب ورزید.

اگر پس از 15 تا 30 دقیقه موفق نشدید که بخوابید، از رختخواب خارج شوید و به اتاق دیگری بروید و به فعالیتی غیر محرک (مانند مطالعه کتاب) بپردازید. پیش از خواب به موسیقی آرامش‌بخش گوش کنید. از نظر روانی هر میزان که شما سعی کنید سریع‌تر به خواب روید مدت بیشتری بیدار خواهید ماند.

کلمات کلیدی: کم حونی، رفع خستگی، رفع کسالت، خستگی بعد از کار، خستگی روزانه، سلامتی، زندگی سالم، تندرستی، خستگی پا، خستگی مغز، خستگی روح،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.