دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تغذیه سالم گیاهی در 21 روز

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تغذیه سالم گیاهی در 21 روز

کتاب تغذیه سالم گیاهی در 21 روز نوشته‌ی معصومه ابراهیم زاده عطاری، شما را به چالش 21 روزه تغذیه سالم گیاهی فرا می‌خواند، تا در این 21 روز سبک تغذیه سالم گیاهی را امتحان و حتی به عادت تغذیه‌‌تان تبدیل کنید.

تغذیه سالم حق تک تک ماست تا بتوانیم آزاد، شاد، تندرست و پرانرژى باشیم و در مدار ارتعاش الهى باقى بمانیم. متاسفانه تغذیه امروزى براساس عادت هست و هر شهر و کشورى عادات خاص خود را دارند. تاکید معصومه ابراهیم زاده عطاری بیشتر روى انتخاب آگاهانه و نه بر اساس عادت مى‌باشد. با تغذیه آگاهانه هر آنچه احتیاج بدن‌مان هست را به مرور تشخیص می‌دهیم. با انتخاب آگاهانه سبک زندگى و تغذیه، تک تک ما می‌توانیم نقشى در التیام سیاره عزیزمان این روح زنده و درحال تنفس داشته باشیم.

از نظر معصومه ابراهیم زاده عطاری تغذیه باید براساس نیاز بدن و با کمترین آسیب به کره زمین و موجوداتش باشد. سیاره زمین می‌تواند با عشق بى‌قید و شرطش، مایحتاج ما را تامین کند ولى حرص و طمع ما را نه. همه درد و رنج‌ها حاصل توهم جدائی هست. ما همه به هم پیوسته‌ایم و هر فکر و عمل ما بر تمام هستى تاثیر مى‌گذارد. همانطور که پاراماهانسا یوگاناندا در توصیه‌های خود به شاگردانش می‌گفت: «افکار صلح جویانه و دوستان صلح جو همیشه ذهن سالم و مغناطیسی ایجاد می‌کنند. مادر طبیعت بهترین آشپز است. مادر طبیعت همه گیاهان و میوه‌ها را با پرتوهای ماورابنفش و آب مقطر آماده می‌کند. هر چیزی ما می‌خوریم، حسی را در کام و ذائقه یمان ایجاد می‌کند و علاوه بر آن تاثیرات شیمیایی خاصی را بر مغز و جسممان بوجود می‌آورد. خوردن گوشت، واکنش‌های مادی زمخت را که تمایلات و ویژگی‌های حیوانی را بر می‌انگیزاند، بوجود می‌آورد. در حالیکه خوردن میوه‌های خام و گیاهان در تقویت و توسعه کیفیات معنوی موثرند. بسیاری از عادات غذایی ارثی در تعادل و هماهنگی با دانش کنونی‌مان در مورد حفظ سلامتی نیستند. کسانیکه می‌خواهند سلامتی‌شان بهبود یافته و در مسیر معنوی پیشرفت خوبی داشته باشند، ملزم به قطع خوردن هرگونه گوشت به هر شکلی هستند.»

از آن جا که تغییر همه عادت‌ها 21 روز طول مى‌کشد، این کتاب نیز براین اساس بر مبنای 21 روز تهیه شده است و هم در زمینه یک رژیم غذایی سالم و اثرات آن صحبت می‌کند و هم دستورهای غذایی مختلفی که می‌توانید در این 21 روز یا هر زمان که خواستید غذایی سالم مصرف کنید را بیان می‌کند. در هر روز ابتدا بحثی در زمینه یک رژیم غذایی سالم و اثرات آن مطرح می‌شود و در ادامه دستورهای غذایی سالم و انرژی بخش ارائه می‌شود. زندگى سالم گیاهى را حداقل براى 21 روز امتحان کنید و لذت آن را خودتان بچشید.

در بخشی از کتاب تغذیه سالم گیاهی در 21 روز می‌خوانیم:

93 درصد سموم از مصرف پروتئین محصولات حیوانی در بدن تولید می شود. سایر س موم در نتیجه کربوهیدرات فراوان، کمبود فیبر، غذای پخته بیش از حد، دارو، کافیین، الکل، نیکوتین، لوازم آرایشی و بهداشتی غیر طبیعی، مواد نگهدارنده و مواد افزودنی موجود در غذاهای آماده و کنسرو شده، سموم مواد به جا مانده از سموم گیاهی و آفت کش ها، فلزات سنگین ناشی از آلودگی هوا و انواع د خانیات و آلودگی های صنعتی ناشی می شود.

کلمات کلیدی: رژیم گیاهی، رژیم گیاهی لاغری، رژیم گیاهی برای کاهش وزن، فواید رژیم گیاهخواری، رژیم گیاهخواری رایگان، در رژیم گیاهخواری چه بخوریم، رژیم گیاهخواری سالم، رژیم 21 روزه گیاهخواری، رژیم ۲۱ روزه گیاهخواری، رژیم لاغری گیاهی 21 روزه، لاغری، برنامه لاغری، راهنمای تغذیه سالم، دانلود کتاب اصول تغذیه pdf، چربی های غیر اشباع، غذای سالم، دانلود کتاب راهنمای تغذیه، تغذیه سالم pdf، چاقی، تغذیه، تغذیه سالم، اصول تغذیه، درمان چاقی، بهترین روش کم کردن وزن، رژیم کاهش وزن، رژیم غذایی، برنامه غذایی، دانلود رایگان کتاب تغذیه سالم گیاهی در 21 روز، دانلود پی دی اف کتاب تغذیه سالم گیاهی در 21 روز، دانلود pdf کتاب تغذیه سالم گیاهی در 21 روز،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.