دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب زبان خوراکی‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب زبان خوراکی‌ها

کتاب زبان خوراکی‌ها، درباره‌ی برخی صیفی‌جات، میوه‌ها و سبزیجات نوشته شده و اطلاعات مفیدی در مورد فواید و تاریخچه آن‌ها در اختیار ما قرار می‌دهد.

صیفی‌جات، به برخی از محصولات زراعتی گفته می‌شود که در بهار و اوایل تابستان کارهای مقدماتی آن انجام شده و حاصلش در تابستان یا اوایل پاییز به دست می‌آید، مانند خربزه، هندوانه و طالبی. به عبارت دیگر صیفی جات برخی از محصولات زراعتی هستند که کاشت، داشت و برداشت آن‌ها در فصول گرم سال انجام می‌شود.

همه ما می‌دانیم که باید بخشی از غذایی که در طول روز می‌خوریم را به سبزیجات و میوه‌ها اختصاص دهیم. افرادی که میوه و سبزی به اندازه کافی مصرف نمی‌کنند، بیشتر در معرض بیماری‌های مختلف قرار می‌گیرند.
 

کلمات کلیدی: میوه ها، صنفی جات، سبزیجات، سنفیجات، گیاه خواری، تقویت بدن، رژیم غذایی، اسرار خوراکی‌ ها، فواید صنفی جات، تاریخچه صنفی جات، فواید میوه‌ ها، تاریخچه میوه ها،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.