دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ورزش، تغذیه، تناسب اندام

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ورزش، تغذیه، تناسب اندام

کتاب ورزش، تغذیه، تناسب اندام نوشته‌ی دایان هیلز به بررسی و معرفی نکاتی از جمله اصول انجام فعالیتهای ورزشی، بالا رفتن سن و افزایش وزن، ترکیبات ناسالم در برخی مواد غذایی و ارتباط رژیم غذایی و الگوی خوابیدن می‌پردازد.

در بخشی از کتاب ورزش، تغذیه، تناسب اندام می‌خوانیم:

اعتقادات غلط در مورد ورزش

در این مقاله قصد داریم اعتقادات اشتباهی که باعث می‌شود مردم ورزش نکنند و نتوانند هیکل متناسب مورد علاقه‌ی خود را داشته باشند را برای شما عنوان کنیم. عقاید اشتباه زیادی در این زمینه دور و بر شما را گرفته است که باعث می‌شود نتوانید حقیقت را ببینید. چند مورد از آن را در اینجا مطرح می‌کنیم.

1. وقت کافی برای ورزش کردن ندارم.

هیچکس برای ورزش کردن وقت ندارد. ما در عصر فعالیت و کنش زندگی می‌کنیم و دیگر عصر بعد از ظهر‌های آزاد و لم دادن روی کاناپه و تماشای تلویزیون به سر آمده است. همه سعی می‌کنند تا می‌توانند کارهای مختلف را پشت سر هم انجام دهند یا حتی در یک زمان چند کار را با هم انجام دهند. اما اگر خوب فکر کنید، می‌بینید که ورزش خود باعث افزایش زمان می‌شود، چون طول عمر را بیشتر می‌کند. اگر هر روز فقط ۳۰ دقیقه از وقت خود را برای ورزش اختصاص دهید، خواهید توانست در سال‌های طلایی زندگی‌تان پر از انرژی به همه‌ی کارهای خود برسید. هیچوقت با کمبود توان و انرژی روبه رو نخواهید شد، و قادر خواهید بود از بروز بیماری‌هایی که با بالا رفتن سن ایجاد می‌شود نیز جلوگیری کنید. ورزش و رژیم غذایی دو اصل مهم در دوران جوانی است. در همان ۳۰ دقیقه‌ای که من پیشنهاد کردم، می‌توانید مواد شیمیایی مفید را بدن ایجاد کنید و پرانرژی و شاداب بمانید.

٢. من چاقم، چون از بچگی متابولیسم بدنم پایین بوده است.

تحقیقات نشان داده است که اکثر انسان‌ها متابولیسمی متوسط دارند. اما اکثرا چون می‌بینند که خیلی راحت چاق می‌شوند، تصور می‌کنند که بدن‌شان متابولیسم خوبی ندارد. حقیقت این است که اگر درست غذا بخورند و ورزش کنند، متوجه تغییراتی فوق‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌العاده می‌شوند. البته افراد چاقی هم هستند که متابولیسم بدن‌شان واقعا پایین‌تر از حد متوسط است و به آسانی چاق می‌شوند. اما راه‌های زیادی برای کمک به این دسته از افراد وجود دارد. البته این افراد نباید توقع داشته باشند که هیکل مانکنی پیدا کنند، اما می‌توانند حداقل هیکلی متوسط داشته باشند.

٣. اگر ورزش کنم، هیکلم مثل بدنسازها می‌شود.

می دانم که ممکن است دوست نداشته باشید هیکل‌تان مثل هیکل ورزشکاران بدنساز به نظر برسد. اما مطمئنا دل‌تان هم نمی‌خواهد که هیکل‌تان مانند هیکل برخی افراد گنده و چاق باشد.

کلمات کلیدی: تمرین های ورزشی، کاهش وزن با ورزش، انواع ورزش pdf، تغذیه سالم pdf، کتاب تغذیه ورزشی pdf، تغذیه، تناسب اندام با ورزش، تغذیه سالم، اصول تغذیه، بهترین روش کم کردن وزن، رژیم کاهش وزن، لاغری، رژیم غذایی، تمرین های بدنسازی، روش های فرم دهی به بدن، خواص مواد غذایی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.