دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خاطرات سفر با موتور سیکلت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خاطرات سفر با موتور سیکلت

این کتاب توسط انتشارات نشر اجتماع سال 1383به چاپ رسیده است.

در سال ۱۹۵۱ چه گوارا به پیشنهاد دوست زیست شناسش، «آلبرتو گرانادو»  یک سال از دانشگاه مرخصى تحصیلى گرفت و با یک موتور ۵۰۰ سى سى به نام «لاپودروسا» به کشورهاى آمریکاى جنوبى سفر کردند. آنها قصد داشتند چند هفته‌ای را در سواحل رودخانه آلازوف سپرى کنند. او به همراه دوست ۲۹ ساله‌اش موطن خود را به مقصد «کوردوبا» ترک کردند.

این کتاب در واقع یادداشت‌های این سفر است. آن زمان قصد او از سفر به دور آمریکای لاتین درمان بیماران جزامی بود آمریکای لاتین در زیر چکمه‌های سنگین امپریالیسم جان می ‌داد، اما نه «چه» و نه «آلبرتو» هیچ کدام از این حقیقت تلخ آگاهی نداشتند. آن‌ها تنها می ‌خواستند مناظر بکر قاره پهناورشان را از نزدیک ببینند و به کمک بیماران جزامی بشتابند، سفری که پایانش به گونه‌ای دیگر بود و باعث تولد انسان‌هایی دیگر شد.
چه گوارا در آغاز این سفر 23 سال داشته و در این کتاب قسمت های زیادی از آزردگی روح لطیف و حساس چه گوارا از رنج مردم کشورهای مختلف به چشم می خورد.

کلمات کلیدی: خاطرات سفر با موتورسیکلت، کتاب چه گوارا، دانلود سفرنامه، ارنستو رافائل گوارا دلاسرنا، فیدل کاسترو،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.