دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پیام موتانت از آن سوی استوا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پیام موتانت از آن سوی استوا

انسان بافنده تارھای شبکه زندگی خویش نیست، اودر این شبکه تنھا یک تاراست او ھر چه که برای این تار انجام داده، دراصل، درحقّ خویش انجام داده است.

این کتاب شرح واقعی سفر خانم مورگان به استرالیا و شرکت ایشان در پیاده روی سلوک مردم بومی استرالیا (آبورژین ها) می باشد. کتاب حاوی پیام آن انسان های بسیار ارزشمند به مردم دنیاست که گمان دارم هموطنانم از مخاطبانی برای ایشان محسوب می گردند که از نظر قدرت درک این پیام متمایز می باشند. (ح.ک.مقدّم)

این کتاب ثمره یک تجربه واقعی است که بلافاصله پس از آن تجربه نوشته شده است. ھمانطور که اندکی بعد خواھیم دید، در دستانم دفتری که بتوانم یادداشت ھایم را در آن بنویسم، وجود نداشت.
دلیل اینکه این کتاب بعنوان یک رمان فروش میرود اینست که بتوان یک قبیله کوچک آبورژین را ازھرگونه مشکلات قانونی تحت مراقبت قرار داد. به عنوان نشانه ای از احترام به دوستانی که مایل به ذکر نامشان نبودند، اقدام به حذف برخی جزئیات نمودم. برای اینکه مجبور نشوید به کتابخانه ھای عمومی مراجعه نمائید، درمتن به مھمترین وقایع تاریخی اشاره نمودم. براحتی میتوانم ادّعا کنم که  برای رفتن شما به استرالیا ھیچ الزامی وجود ندارد چون وضعیّت فعلی آبورژین ھا از ھمان نوعی است که در ھر شھری از شھرھای امریکا قابل مشاھده است. کافی است نگاه خود را به سوی محلّه ھای سیاه پوست نشینی بگردانید که درصد بیکاری در آنجا بیش از پنجاه باشد. در میان این انسانھا آنھائی که کار میکنند، مجبور به انجام غیر قابل تحمّل ترین کارھا شده اند و در نھایت ارتباط ایشان با فرھنگ خودشان کاملاً قطع شده است.

کلمات کلیدی: سفرنامه، دانلود سفرنامه، سفرنامه استرالیا، سفر به استرالیا، مارلو مورگان، سفر خانم مورگان به استرالیا، درباره مردم بومی استرالیا، قبیله آبورژین،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.