دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خاطرات و خطرات: خاطرات کارکنان و رزمندگان پدافند هوایی در دفاع مقدس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خاطرات و خطرات: خاطرات کارکنان و رزمندگان پدافند هوایی در دفاع مقدس

نویسندگان: رضا جهانفر، فهیمه کرمی

این کتاب شرح خاطرات کارکنان پدافند هوایی و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس می باشد که به سفارش هیات معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و به گردآوری و تدوین رضا جهان فر و فهیمه کرمی در قطع رقعی و در 248 صفحه توسط انتشارات ایران سبز در سال 1391 به چاپ رسید.

کتاب خاطرات و خطرات با رویکرد بهره مندی از تجربیات کسب شده در دفاع مقدس، به بیان خاطرات تعدادی از پیشکسوتان گرانقدر در حوزه پدافند هوایی می پردازد، پیشکسوتانی که به دلیل تعهد و پیشینۀ همراه با افتخار دفاع ازارزش ها و اعتقادات، ارزشی فراتر از گنجینه را دارا می باشند.

در این کتاب خاطراتی از جمله امداد غیبی در سرنگونی هواپیمای دشمن، دفاع از خارک با روش های ابتکاری پدافند هوایی، انهدام اولین موشک هوا به زمین و دیدار با حضرت امام(ره)، یک تیر و دو نشان، تیر خدایی، خاطرات خارک، خلبان توپچی و نبرد شیرمردان غیور این مرز و بوم با میراژهای عراقی، گردآوری شده است.

در پایان این کتاب پیوست هایی راجع به آشنایی با تجهیزات آفند هوایی و پدافند هوایی بکار گرفته شده در جنگ ایران و عراق ، حمایت کشورهای گوناگون از صدام معدوم، فرهنگ واژه های نظامی مورد استفاده در پدافند هوایی، اسناد و مدارک، تصاویر و منابع مورداستفاده ضمیمه شده است.

کلمات کلیدی: جنگ ایران و عراق، مقالات دفاع مقدس، هشت سال دفاع مقدس، یاد دفاع مقدس، کتاب های دفاع مقدس، کتاب دفاع مقدس، آشنایی با دفاع مقدس، خاطرات دفاع مقدس، دفاع مقدس، دانلود مستقیم کتاب دفاع مقدس، دانلود کتاب دفاع مقدس، دانلود کتاب در زمینه دفاع مقدس، دانلود رایگان کتاب دفاع مقدس، شهدای دفاع مقدس، عملیات دفاع مقدس، عملیات در جنگ هشت سال دفاع مقدس، پدافند هوایی، دفاع مقدس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.