دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب احتکار احساسات

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب احتکار احساسات

کتاب احتکار احساسات نوشته‌ی علی رفیعی ودرنجانی، حکایت زندگی عجیب و غریب جوانی است که در سنین بلوغ، عشق جنگ زده‌ای را تجربه می‌کند که بار آن را تا انتها به صورت نبرد فیزیکی و روانی به دوش می‌کشد.

کلیه رویداد‌های این داستان بر اساس تخیل نویسنده، اما با نگاهی به خاطرات واقعی رزمندگان و حال و هوای دوران انقلاب و دفاع مقدس نگارش شده است.

در بخشی از کتاب احتکار احساسات می‌خوانیم:

من که درست از حرف‌های او سردر نیاورده بودم پرسیدم: «منظورت چیست؟ یعنی می‌گویی حاج فتاح منافق است؟» سریع دستی را که باهاش سیگار می‌کشید گذاشت جلوی دهانم، بوی تلخی در شقیقه‌هایم پیچید، هیس هیس کنان گفت: «چه می‌گویی اینجا همه خودی‌اند منظورم این بود که اگر همین‌طور ادامه پیدا کند مدام از خودی‌هامان کم می‌شود و تنها، بی‌خودی‌ها می‌مانند.» نیمچه خنده‌ای کردم و گفتم: «آمدی خوبش کنی خراب‌ترش کردی آقای هیچکس. بهتر است من بروم دنبال مسعود بگردم.» دستم را گرفت و دوباره کنار خود نشاند. «منظورت همان مسعود جارچی خودمان است که از عملیات‌ها فیلم برمی‌دارد؟» به آرامی گفتم بله آقای هیچکس.

از ته دل خنده‌ای کرد، گویی از این بی‌نام و نشانی در برابر من خوشش می‌آمد. سرش را نزدیک‌تر آورد و گفت: «او هم اینجا است دارد هم فکری می‌کند مطمئنم که به تو نمی‌گوید امشب همه رزمنده‌ها باید بروند جلو. این طور که حاج فتاح می‌گوید تو را حاج رضا سفارش کرده که تا آخرین قطره خون ازت محافظت کنیم، عین ناموسمان. تو رو نمی‌برن جلوآقای حافظ. راستی چه اسم افتضاحی داری.» گفتم: «اولاً که اسم حافظ را همه رو دست می‌برند و دوماً که من از اولش هم برای جلو رفتن آمدم اگر می‌خواستم عقب بمانم در جوار خانواده و عشقم می‌ماندم.»

کلمات کلیدی: دانلود داستان انقلابی، دانلود کتاب داستان انقلابی، تاریخ انقلاب اسلامی ایران، ریشه های تاریخی انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی ایران، بررسی انقلاب اسلامی ایران، جنگ ایران و عراق، دانلود داستان دفاع مقدس، داستان جنگ ایران و عراق، pdf داستان رایگان،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.