دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آدم‌های سمی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آدم‌های سمی

کتاب آدم‌های سمی نوشته‌ی لیلیان گلاس، به شما کمک می‌کند تا در مقابل رفتار و سخنان آدم‌های گستاخ به شکل مناسب برخورد کنید و از آسیب‌هایی که از جانب حرف‌ها و رفتارهای آن‌ها به شما می‌رسد، پیشگیری کنید.

کتاب آدم‌های سمی به شما خواهد آموخت که در برخورد با آدم‌های سمی چه بگویید یا چگونه بگویید تا آسیب کمترى متوجه شما شود. این کتاب نه‌تنها مى‌تواند سپرى براى نجات شما در مقابله با این قبیل افراد شود بلکه چشمان شما را باز مى‌کند و به شما نشان مى‌دهد که شما نیز چگونه فردى سمى در زندگى دیگران نباشید.

در بخشی از کتاب آدم‌های سمی می‌خوانیم:

مثلى هست که مى‌گوید آگاهى و بصیرت مى‌تواند از شما فردى قوى بسازد. شما مى‌توانید مجموعه‌ى خصائل و صفات سمى و نامناسبى را که در صفحات اخیر مطرح کردیم، نه‌تنها در دیگران بلکه ابتدا در خود جستجو کنید. شاید شما خود برخى از آن‌ها را داشته باشید، پس بهتر است این‌گونه صفات منفى را در خود بیابید و هرچه زودتر در اصلاح و رفع آن‌ها بکوشید تا از قالب فردى سمى به قالب فردى مقبول درآیید. اگر برخى از این خصوصیاتِ سمى را در خود یافتید ناامید و سرخورده نشوید. 

کلمات کلیدی: آدم های سمی دانلود، خرید کتاب آدمهای سمی، جملات کتاب آدم های سمی، ادم های سمی، حذف آدم های سمی، آدم های سمی زندگی، خصوصیات آدم های سمی، آدم های سمی چه کسانی هستند، Lillian Glass، Toxic People، روابط اجتماعی، متن کتاب آدمهای سمی، بهترین ترجمه کتاب آدمهای سمی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.