دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب همسر دوست داشتنی من

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب همسر دوست داشتنی من

کتاب همسر دوست داشتنی من از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز به قلم سامانتا داونینگ، داستان زوج ثروتمندی را به تصویر می‌کشد که می‌خواهند با قتل دیگران به زندگی خود هیجان دهند و رابطه‌ی عاطفی‌شان را دوباره سامان دهند.

اتفاق تلخ و آزاردهنده‌ای که برای این زوج رخ داده، نوعی روزمرگی بود. آن‌ها از یکدیگر خسته شده بودند. طبیعی است که هر زوج دیگری جای آن‌ها بودند به مشاور مراجعه می‌کردند یا در نهایت جدا می‌شدند؛ اما داستان توبایس و همسرش تفاوت دارد. آن‌ها با ارتکاب قتل افرادی نشان‌شده سعی دارند ارتباط‌شان را بهتر کنند!

در بخشی از کتاب همسر دوست داشتنی من می‌خوانیم:

مردان دیگری یکی پس از دیگری با صورت‌های شطرنجی و صداهای تغییر کرده، همگی به‌طور ناشناس، جلوی دوربین می‌آمدند. هیچ‌کدام از مردانی که با نائومی رابطه داشتند، چهرۀ خودشان را نشان نمی‌دهند و این خواسته‌شان به‌خاطر این نیست که متأهل هستند، چون در بین این مردان، مشخص شد که حداقل دو نفر از آن‌ها مجرد یا مطلقه هستند. به این خاطر خودشان را نشان نمی‌دهند چون نمی‌خواهند اقرار کنند یکی از معشوقه‌های او بوده‌اند یا دستاورد او محسوب می‌شدند. یک نفر در هنگام پخش برنامه، با این لقب آن‌ها را صدا زد.

کلمات کلیدی: داستان و رمان جنایی و معمایی خارجی، داستان و رمان روانشناسی خارجی، دانلود رمان همسر دوست داشتنی من، رمان پرفروش خارجی، پرفروش نیویورک تایمز، پرفروش ترین یو اس ای تو دی، رمان خارجی معروف، ادبیات آمریکا، رمان هیجان انگیز، دانلود داستان جنایی، رمان معمایی هیجانی، رمان جدید خارجی، My Lovely Wife، Samantha Downing،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.