دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 2265 واژه اساسی جهت مکالمه زبان انگلیسی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 2265 واژه اساسی جهت مکالمه زبان انگلیسی

کتاب 2265 واژه اساسی جهت مکالمه زبان انگلیسی اثر عزیز شیخه پور، مشتمل بر 2265 لغت پرکاربرد انگلیسی و معادل فارسی است که برای کلیه افراد به خصوص افرادی که نیاز به یک مرور سریع بر روی دامنه لغت‌هایشان دارند و همچنین برای زبان دانشجویان و زبان‌دانش آموزان کنکوری بسیار مفید است. لغت‌های پرکاربرد به همراه معانی‌ که بیشترین کاربرد را برای آن لغت دارند در نظر گرفته شده اشت. لغت‌ها همه به فارسی روان ترجمه شده است.

در نسخه‌ی کنونی که یک ویرایش جدید است برخی از معانی بهبود یافته‌ و از فونت ایران‌سنس استفاده شده است.

کلمات کلیدی: لغات پرکاربرد انگلیسی، لغت انگلیسی، زبان انگلیسی، آموزش انگلیسی، دانلود اصطلاحات انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری سریع انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان، pdf اموزش زبان انگلیسی، pdf اموزش زبان انگلیسی سریع،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.