دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب طراحی سازه‌های فولادی و بتنی با نرم افزارهای ETABS 2016 & SAFE 2016

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب طراحی سازه‌های فولادی و بتنی با نرم افزارهای ETABS 2016 & SAFE 2016

سعی محسن چشمی مقدم به عنوان مؤلف در کتاب طراحی سازه‌های فولادی و بتنی با نرم افزارهای ETABS 2016 & SAFE 2016، بر آن بوده تا تمام مهندسین محترمی که هیچ آشنایی با نرم افزارهای ETABS و SAFE ندارند و برای یادگیری این مهم به آن مراجعه می‌کنند، هر آنچه را که برای طراحی سازه های فولادی و بتنی ساختمانی به وسیله‌ی نرم افزار نیاز دارند را فرا بگیرند و نیز آن دسته از عزیزانی که با نرم افزارها آشنا بوده و برای فراگیری نکات تکمیلی به این اثر مراجعه کرده‌اند، سوال‌هایشان بی‌پاسخ نماند.

تغییرات ویرایش جدید:

۱_ تکمیل شدن بخش محاسبات بارگذاری
۲_ معرفی ورژن جدید نرم افزار bloc
۳_ تکمیل شدن بخش ترسیم نرم افزار
۴_ اضافه شدن بخش طراحی دیوار برشی بازشودار
۵_ اضافه شدن نحوه‌ی برداشت آرماتورهای سازه‌های بتنی
۶_ اضافه شدن فصل طراحی انواع سقف‌ها با نرم افزار safe 2016
۷_ اضافه شدن‌ فصل طراحی انواع فنداسیون‌ها با نرم افزار safe 2016
۸_ اضافه شدن فصل طراحی انواع اتصالات سازه‌های فولادی به صورت دستی

کلمات کلیدی: آموزش ایتبس pdf، آموزش ایتبس 2016+pdf، طراحی سازه های فولادی pdf، طراحی سازه، سازه های بتنی، اسکلت فلزی ساختمان، دانلود رایگان کتاب ایتبس سری عمران، کتاب آموزش etabs 2016، کتاب آموزش etabs خانه عمران، بهترین کتاب آموزش etabs، کتاب ایتبس سری عمران، آموزش کاربردی ایتبس، طراحی سازه فولادی با etabs، آموزش طراحی سازه های فولادی با etabs، کتاب طراحی سازه های بتنی با etabs، دانلود کتابهای سری عمران، آموزش etabs pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.