دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نهنگ آبی یا نظریه‌ی لوسیفر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نهنگ آبی یا نظریه‌ی لوسیفر

کتاب نهنگ آبی یا نظریه‌ی لوسیفر نوشته جواد امینی درباره‌ی چالشی است، طراحی شده با نام نهنگ ابی که توجه اکثر رسانه‌ها را به خود اختصاص داده و قربانی‌های زیادی در سراسر جهان. بازی نهنگ آبی گرفته است.

چالش نهنگ آبی یک بازی غیرنرم نرم افزاری مخفیانه که به کمک تماس‌های آنلاین اینترنتی انجام می‌شود که نشانه‌هایی از آن در چند کشور گزارش شده است. بازی متشکل از چند چالش است که مدیران آن‌ها را در طول ۵ روز به بازیکنان واگذار می‌کنند و در چالش نهایی نیاز به ارتکاب خودکشی پیدا می‌کند. بسیاری از کارشناسان بر این عقیده‌اند که نهنگ ابی در اصل حقه‌ای ساختگی و اغراق شده است و افرادی آن را به منظور دست انداختن مخاطب طراحی کرده‌اند. با این حال این امکان وجود دارد که این پدیده منجر به رفتار‌های تقلیدی خودازارانه و خودکشی تقلیدی باشد.

کلمات کلیدی: نهنگ آبی، بازی نهنگ آبی، چالش نهنگ آبی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.