دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی چرا کلسترول بد، خوب است؟!

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی چرا کلسترول بد، خوب است؟!

سالهاست که برای درمان بیماری های قلبی و عروقی سعی شده است از میزان کلسترول خون کاسته شود، این در صورتی است که کلسترول نقش مهمی در بدن ایفا می کند و در حقیقت آتش نشان بدن ما انسان ها است. عقلانی تر آن است که به جای مصرف قرص های پایین آورنده ی چربی خون، از رژیم غذایی قلیایی استفاده شود تا میزان پسماند های اسیدی خون کاهش یابد و بدن نیازی به تولید کسترول برای حفاظت از خود نداشته اشد.

غذاهـای حاوی کلستـرول، باعث سختـی عروق نمی شوند بلکه غذاهایی که بدن را اسیـدی می کنند عامل اصلی این بیماری هستند.

حتی اگر هیچ نوع روغن و پروتئین حیوانی مصرف نکنید و فقط از کربوهیدرات تغذیه کنید باز هم به بیماری سختی عروق مبتلا خواهید شد، زیرا قندها باعث سختی عروق می شوند و بیماران دیابتی به خوبی از این موضوع آگاه هستند. 

کلمات کلیدی: کلسترول خون، چربی خون، رژیم قلیایی، چاقی، لاغری، کربوهیدرات، دیابت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.