دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب داستان کارآگاهی صفیر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب داستان کارآگاهی صفیر

کتاب داستان کارآگاهی صفیر داستانی نیمه بلند از مهرداد مراد درباره‌ی کارآگاهی است که زیر آب های بوشهر، تلی از اسکلت‌های انسانی پیدا می‌کند و با موجودی نیمه انسانی روبرو می شود.

در بخشی از کتاب صفیر می‌خوانیم:

فکر کنم برای یکی دو دقیقه از حال رفتم چون وقتی به هوش آمدم، چهار دست و پا، کف عرشه افتاده بودم و داشتم عق می‌زدم. از آسمان مثل دوش باران می‌بارید. سرم را که بالا گرفتم دیدم موجودی مثل یک مار پیتون از آن سوی لنج به سمتم می‌خزد. 

هر چه توان داشتم در خودم جمع کردم تا صدایم را بیندازم پشت حلقم و ناخدا را صدا بزنم اما فقط آب از دهانم بیرون می‌ریخت. سعی کردم از جایم تکان بخورم و سر پا شوم. جریان مواج دریا و موج‌های بلند، لنج را مثل پرکاهی بالا و پایین می‌برد. آن موجود خزان هرلحظه به من نزدیکتر می‌شد. کف عرشه ولو شدم و سینه خیز رفتم به سمت اسلحه که گوشه‌ای روی کتم افتاده بود. هول هولکی غلاف را برداشتم و غلتی زدم و در همان حین، با همه سرعتی که در خودم سراغ داشتم، کلتم را بیرون کشیدم و به سمتش نشانه رفتم.

کلمات کلیدی: داستان پلیسی، داستان نیمه بلند پلیسی، دانلود داستان هیجان انگیز، دانلود داستان، داستان ترسناک، دانلود داستان ترسناک، دانلود داستان صفیر پی دی اف، دانلود داستان ایرانی، داستان ایرانی، pdf داستان رایگان، داستان فارسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.