دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آواز گوسفندها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آواز گوسفندها

کتاب آواز گوسفندها مجموعه‌ای از 9 داستان کوتاه بسیار جذاب به قلم مهدی رضایی است.

کتاب حاضر اثری از مهدی رضایی می‌باشد که توسط انتشارات خانه داستان چوک منتشر شده است. مهدی رضایی نویسنده‌ای است که آثارش به غیر از ایران در کشورهایی مانند آمریکا، روسیه، سوئد، عراق و ارمنستان هم منتشر شده است. برخی از کتاب‌های این نویسنده مانند همین کتاب آواز گوسفندها در دست ترجمه به زبان های ترکی استانبولی و کره‌ای می‌باشد.

عناوین داستان‌های کتاب آواز گوسفندها به قرار زیر است:
انگار یه چیزی کمه
مرد اسکلتی
نفهمیدم چی شد
نیت کن آزاد کن
اسب شماره 9
شرم
آواز گوسفندها
جوش چرکی
اصن یه وضعی بود

هر کدام از داستان‌های این کتاب در یک حوزه ادبیات می‌باشد. بخش اول داستان‌ها در حوزه اجتماعی و اخلاقی قرار می‌گیرند. بخش دیگری از آن‌ها ضد جنگ هستند. برخی دیگر از داستان‌ها در مورد شخصیت و نفس انسان می‌باشد و یک سری از داستان ها در حوزه سیاسی می‌باشند. هر داستان به تنهایی کامل است، اما احتمالا به دلیل نام گذاری این کتاب به آواز گوسفندها، تمرکز اصلی نویسنده روی این داستان که یک داستان سیاسی است، بوده است.

در بخشی از کتاب آواز گوسفندها می‌خوانیم:

فقط قصدم این بود الکی وقت بگذارنم. اما از وقت گذرانی با زنی مثل او هم خوشم نمی‌آمد. فقط دوست داشتم زمان بگذرد و بعد برگردم خانه و به زنم بگویم که تلویزیونش به درد نمی‌خورد و بعد حتما او می‌گفت زر می‌زنی و بعد دوباره من عصبانی می‌شدم و... 

اما آن طور نشد. من به خانه‌ی آن پیرزن رفتم و کمی گپ و گفت کردیم، درباره‌ی سینما و تئاتر. باور نمی‌کنید. انگار که تاریخ تئاتر و سینما را قورت داده بود. درباره‌ی هر فیلمی که صحبت می‌شد، نام کارگردان و بازیگرهایش را می‌گفت. تحلیل‌های کوتاه و زیبایی ارائه می‌داد. آن قدر از حرف‌ها و رفتارش خوشم آمده بود که شاید باورتان نشود، حتی با هم رقصیدیم.

کلمات کلیدی: کتاب آواز گوسفندها pdf، دانلود داستان کوتاه برای پی دی اف، دانلود مجموعه داستان کوتاه، مجموعه داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه برای اندروید، دانلود داستان کوتاه برای ایفون، pdf داستان رایگان، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان ایرانی، pdf داستان رایگان، دانلود داستان ایرانی، داستان های کوتاه، داستان فارسی، دانلود داستان ایرانی، دانلود رایگان کتاب آواز گوسفندها،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.