دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب افشاگری‌های دکتر ولف در مورد موجودات بیگانه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب افشاگری‌های دکتر ولف در مورد موجودات بیگانه

کتاب افشاگری‌های دکتر ولف به قلم کریس استونر به بررسی اشیا پرنده ناشناخته و موجودات بیگانه می‌پردازد.

طی جنگ جهانی دوم (1939 تا 1945) برخی از خلبان‌ها گزارش کردند شیئی عجیب و به ظاهر فلزی را مشاهده کرده‌اند که مانند وسیله‌ای برای بررسی و تحقیق، روی هواپیمای آن‌ها سایه انداخته بوده است. در 24 ژوئن 1947 اطلاعات بیشتری از این موضوع گزارش شد. در آن زمان، کنت آرنولد، خلبان یک هواپیمای مسافربری، گزارش کرد ناوگانی از نه شییء پرنده گرد را مشاهده کرده است که در خط پرواز وی ظاهر شده‌اند.

آرنولد در گزارش خود توضیح داده بود این اشیاء شبیه نعلبکی‌هایی بوده‌اند که روی آب سُر می‌خورند و حرکت می‌کنند. به همین دلیل، از آن پس مردم از این اشیاء ناشناخته با عنوان «بشقاب پرنده» یاد کردند. از سال 1947 به بعد، این اشیاء ناشناخته تقریبا در تمام نقاط جهان مشاهده شدند و حتی برخی ادعا کردند که با سرنشینان آن‌ها ارتباط برقرار کرده‌اند. البته بسیاری از این گزارش‌ها مبهم و بسیاری از آن‌ها ساختگی بودند.

در بخشی از کتاب افشاگری‌های دکتر ولف می‌خوانیم:

در اول ماه می‌۱۹۷۵ سو تفاهم کوچکی بین خاکستری‌ها و انسان‌ها در، S4 رخ داد. طی رونمایی از یک رآکتور ضد ماده کوچک، رئیس‌ ای تی‌ها از سربازان نگهبان کلاه آبی خواست که سلاح‌ها و گلوله‌هایشان را از اتاق خارج کنند. یک اقدام احتیاطی تا مبادا طی انتشار انرژی به شکل تصادفی از یکی از این سلاح‌ها گلوله‌ای شلیک شود. نگهبان‌ها امتناع کردند و در هیاهوی و جنجال پس از آن یکی از کلاه آبی‌ها حاضران را به رگبار بست و یک خاکستری و دو دانشمند و 41 پرسنل نظامی کشته شدند. نگهبانی که از این مخمصه جان به در برده بود شهادت می‌دهد که خاکستری‌ها از یک نوع انرژی ذهنی هدایت شده در دفاع از خود استفاده کرده‌اند.

تعدادی از دانشمندانی که امروزه به عنوان مامور دولت کار می‌کنند در بچگی به خاطر توانایی ذهنی و هوشمندی‌شان توسط خاکستری‌ها ربوده شده‌اند. آن‌ها برای کارهای پیش رو برنامه‌ریزی شده و دورگه هستند.

نخستین مأموریت مهمش کار در کنار کارل ساگان و دیگر دانشمندان طراز اول بود. کارشان درک پیچیدگی‌های یک جور برج مراقبت غول آسای بیگانه بود که نام مونلایت را به آن داده بودند. این برج غول آسا را اولین بار فضانوردان روسی یوری گاگارین و فضانورد آمریکایی آلن شفرد در ۱۹۹۱ در حالی که در فضا شناور بود کشف کرده بودند.

آن‌ها در ۱۹۷۲ برای تحقیق بیشتر روی این برج مراقبت بازگشتند. دکتر ولف آن رابه شکل یک کارت پستال حاشیه‌دار توصیف می‌کند. هر دو سوی این مونلایت نورانی است. نوای سیگنالی همراه با زبان ریاضی از آن ساطع می‌شود.

کلمات کلیدی: ماوراءالطبیعه، علوم ماورا، اشیا پرنده ناشناخته، بشقاب پرنده چیست، بشقاب پرنده واقعی، یوفو چیست، موجودات بیگانه، موجودات فضایی در ناسا، موجودات فضایی واقعی، موجودات فضایی وجود دارند، ارتباط ناسا با موجودات فضایی، ارتباط آمریکا با موجودات فضایی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.