دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اتحاد نور - جلد اول

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اتحاد نور - جلد اول

کتاب اتحاد نور - جلد اول تالیف اتحاد نور در عصر جدید و با ورود آگاهی کیهانی نوین به زمین و با شتاب گرفتن تحولات عمیق و بنیانی در همه سطوح و ابعاد زندگی نژاد انسان بر روی زمین تلاش دارد نقش سازنده‌ای در انتشار آگاهی در میان فارسی زبانان ایفا کند و به ساختن آینده بهتری برای مادران زمین و همه فرزندانش کمک کند.  

همه ابعاد زندگی انسان در سیاره زمین در حال تغییر و دگرگونی است و با اتمام چرخه‌های مختلف کهکشانی و کیهانی شاهد شروع فصل جدیدی در سیر تکامل آگاهی هستیم. بنابراین طبیعی است که آشنایی با جنبه‌های مختلف این تحولات در جهت کمک به رشد و تکامل روحی بسیار مهم و حیاتی است.

زمین در نقطه بسیار حساس و پراهمیتی از سیر تکاملی‌اش قرار دارد و یک بیداری جمعی در جمعیت انسان‌های روی زمین در جریان است. بیداری از خوابی هزاران ساله، فراموش کردن داستان‌های کهنه که بیشتر اطمینانی جعلی می‌بخشیدند و فاقد بلوغ و دقت و واقع نگری بودند. تلاش برای رسیدن به آزادی فیزیکی، ذهنی و روحی و آگاهی از وجود حیات در ابعاد دیگر. 

هم اکنون اسرار به سرعت فاش می‌شوند. شاید بتوان عصر حاضر را از یک نگاه، عصر افشاگری نامید. چه در حوزه‌های سیاسی و چه در حوزه‌های اعتقادی و اجتماعی و یا علمی. دسیسه‌هایی مثل «نظم نوین جهانی» و «حکومت مخفی» / «کابال» فاش می‌شوند و انسان متوجه می‌شود که تاریخ زمین بسیار طولانی تر از چیزی است که به وی گفته شده و نیز بسیار متفاوت.  

انسان‌هایی که بیدار می‌شوند و چشم بر حقایق باز می‌کنند نیاز دارند انسان‌های بیدار دیگر را بیابند و این چنین خانواده‌های روحی روی زمین تشکیل خواهند شد، تا راه را برای ساختن تمدن جدید هموار سازند.

کلمات کلیدی: مکانیک کوانتوم pdf، کیهان شناسی pdf، کیهان شناسی کتاب، دانلود کتاب کیهان شناسی pdf رایگان، اعصار تقویم کیهانی، دانلود کتاب نجوم و فضا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.