دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ۱۱ ایده برتر کسب و کارهای آنلاین

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ۱۱ ایده برتر کسب و کارهای آنلاین

کتاب ۱۱ ایده برتر کسب و کارهای آنلاین به قلم منصور غلامی به معرفی انواع کسب و کارهای آنلاین می‌پردازد.

کسب و کار آنلاین با دیجیتالی کردن جهان، مثل همیشه ترقی می‌کنند و این روند به احتمال زیاد در دهه آینده ادامه خواهد یافت. کسب‌وکار آنلاین احتمالا بهترین گزینه برای کارآفرینان است تا کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند. به عقیده من به این دلیل است که یک کسب‌وکار آنلاین می‌تواند با سرمایه‌گذاری اندک شروع شود و سربار کمتری نسبت به یک کسب‌وکار سنتی داشته باشد. هم چنین با کسب‌وکار سنتی، دسترسی شما به شهر یا کشور شما بسته به اندازه کسب‌وکار شما و پولی که مایلید در آن سرمایه‌گذاری کنید محدود است. با این حال، با کسب‌وکار آنلاین می‌توانید مخاطبین در سطح جهانی را با راحتی هدف قرار دهید.

در بخشی از کتاب ۱۱ ایده برتر کسب و کارهای آنلاین می‌خوانیم:

وبلاگ‌نویسی یکی از بهترین کسب و کارهایی آنلاین است که شما همین امروز می‌توانید شروع به انجام آن نمایید. دلیل اینکه وبلاگ‌نویسی را اولین مورد از موارد کسب و کار آنلاین بیان کردیم این است که سرمایه خاصی نیاز ندارد. برای وبلاگ‌نویسی کافیست روی یکی از سرویس‌دهنده‌های وبلاگ یک کد کاربری به صورت رایگان ایجاد کنید و بدون هزینه شروع به وبلاگ‌نویسی نماییید و یا اینکه فقط هزینه ثبت یک دامنه و هاست را بدهید و مثلا یک قالب رایگان وردپرس نصب نمایید و شروع به نوشتن مقالات در زمینه کاری خود نمایید. بجز هزینه هاست و دامنه، شما فقط زمان و انرژی مناسب برای نوشتن مقالات کاربردی و کاربر پسند صرف می‌نمایید تا وبلاگ شما برای کاربران کیفیت لازم را داشته باشد.

کلمات کلیدی: کسب و کار آنلاین، کسب و کار اینترنتی در منزل، کسب و کار اینترنتی چیست، کسب و کار مجازی، انواع کسب و کار اینترنتی، ایده های کسب و کار اینترنتی، آموزش رایگان کسب و کار اینترنتی، کسب و کار اینترنتی در ایران، آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی، انواع مدلهای کسب و کار اینترنتی، آموزش رایگان کسب و کار اینترنتی pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.