دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش میکروکنترلرهای AVR و آموزش شبیه ساز پروتیوس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش میکروکنترلرهای AVR و آموزش شبیه ساز پروتیوس

کتاب آموزش میکروکنترلر های AVR به زبان بیسیک و آموزش کار با شبیه ساز پروتیوس نوشته‌ی پیمان خدامی، به مباحثی چون آشنایی با محیط نرم افزار سیکام، آشنایی مختصر با بیسیک و کار با icd و پورت‌ها و ... می‌پردازد.

AVR خانواده‌ یکی از گونه‌های ریزکنترل‌گر هایی است که شرکت اتمل (Atmel)، روانه بازار الکترونیک کرده است. این ریزکنترل‌گرهای هشت بیتی به دلیل قابلیت برنامه نویسی توسط کامپایلر زبان‌های برنامه نویسی سطح بالا (HLL)، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. این ریزکنترل‌گرها از معماری RISC برخوردار اند و شرکت اتمل کوشیده با استفاده از معماری پیشرفته و دستورات بهینه، حجم کد تولید شده را کم و سرعت اجرای برنامه را بالا ببرد. یکی از مشخصات این نوع ریزکنترل‌گرها دارا بودن 32 ثبات همه منظوره است. همچنین در این ریزکنترل‌گرها، از حافظه‌های کم مصرف و غیر فرار FLASH و EEPROM استفاده می‌شود.

در بخشی از کتاب آموزش میکروکنترلرهای AVR و آموزش شبیه ساز پروتیوس می‌خوانیم:

بسکام BASCOM نرم‌افزاری است برای برنامه نویسی و طراحی مدارات الکترونیکی بر اساس میکروکنترلرها با استفاده از زبان برنامه نویسی بیسیک که توسط مارک آلبرتز برنامه نویسی و توسعه داده می‌شود.
با این نرم‌افزار می‌توان با استفاده از IC های خانواده AVR مدارات پیشرفته و قابل انعطاف ایجاد کرد. غیر از این نرم‌افزار، نرم‌افزارهای دیگری نیز برای برنامه نویسی این آی سی‌ها وجود دارد که البته با توجه به قدرت، آسانی و انعطاف پذیری فوق‌العاده این نرم‌افزار مخصوصاً در سطح آماتوری بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

کلمات کلیدی: میکروکنترلرهای AVR به زبان بیسیک، آموزش رباتیک، آموزش نرم افزار proteus، آموزش vb، آموزش Visual Basic، آموزش پروتیوس، آموزش میکروکنترلر AVR، آموزش ویژوال بیسیک، آموزش BASCOM، آموزش avr pdf، آموزش کامل bascom avr pdf، آموزش کار با نرم افزار بسکام، آموزش بسکام pdf، برنامه نویسی avr با بیسیک، دستورات بسکام، دستورات کامل بسکام، زبان برنامه نویسی avr، برنامه نویسی avr چیست، آموزش زبان بیسیک، کتاب اموزش avr به زبان بیسیک، بهترین کتاب آموزش avr، آموزش پروتئوس به زبان ساده، آموزش پروتئوس pdf، اموزش رایگان نرم افزار پروتئوس، اموزش گام به گام نرم افزار پروتئوس، آموزش نرم افزار پروتئوس pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.