دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آمورش برنامه نویسی میکروکنترلرهای pic

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آمورش برنامه نویسی میکروکنترلرهای pic

نویسندگان: مجید انجیدنی - رضا درودی - سمیه مداح

کتاب در مورد برنامه نویسی رباتیک با استفاده از میکروکنترلرهای PIC است.

در شبیه سازی نرم افزاری که به منظور افزایش توانایی برنامه نویسان در نوشتن دستورالعمل های مورد نیاز، طراحی شده است، برنامه نویسان، ابتدا برنامه خود را نوشته و سپس در محیط مجازی بر روی روبات های شبیه سازی شده امتحان می کنند. البته این روش به نوبه خود طرفداران خاص خود را دارد و به دلیل هزینه اندک، کاربران بسیاری به آن رو آورده اند.در حال حاضر نیز مسابقات مختلفی در کشورهای مختلف برگزار می گردد که از آن جمله می توان به مسابقات روبوکاپ در قسمت شبیه سازی اشاره کرد.

ما در این کتاب سعی داریم با معرفی قطعات مختلف الکترونیکی که در ساخت روبات از آنها استفاده می کنیم، و نیز با آموزش نحوه برنامه نویسی روباتها، مخاطبان را در ساخت روبات یاری کنیم.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب رباتیک، آموزش میکروکنترلر، میکروکنترلر pic، برنامه نویسی رباتیک، آموزش نرم افزار proteus، آموزش مفاهیم رباتیک، آموزش ساخت روبات،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.