دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کاربردهای نوین هوش مصنوعی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کاربردهای نوین هوش مصنوعی

کتاب کاربردهای نوین هوش مصنوعی نوشته‌ی علی عباسی، به معرفی و توصیف هوش مصنوعی و کاربردهای آن و برخی از مباحث تحلیلی آن پرداخته که از منابع و کتاب‌های مختلف در زمینه‌های کامپیوتر، راهبردهای نظامی و امنیتی و جنگ افزارها و تسلیحات، گردآوری شده‌اند.

این نوشتارها از منابع معتبر در سطح بین الملل اخذ شده است. مطالب کتاب کاربردهای نوین هوش مصنوعی برای علاقمندان حوزه مباحث فنی، راهبردی، امنیتی، کامپیوتر و برنامه نویسی، نظامی، دانشجویان دانشکده‌های افسری، و کلیه مخاطبانی که به دنبال افزایش اطلاعات عمومی خود در زمینه‌های آشنایی با هوش مصنوعی و زمینه های کاربردهای فنی و امنیتی آن هستند، سودمند خواهد بود. منابع و مراجع هر نوشتار در پایان آن آمده است.

در بخشی از کتاب کاربردهای نوین هوش مصنوعی می‌خوانیم

آیا علاقمندید بدانید که کدام یک از روندها و کارنو پاها به زودی بر کسب و کار شما تاثیر خواهند گذاشت؟ پژوهش عمیق صنعتی ما درباره بیش از یک هزار کارنوپاها (استارتاپ ها) در حوزه فناوری‌های نظامی را بررسی کنید و دیدگاهی مبتنی بر داده‌ها و اطلاعات از راه حلهای فناورانه برای نقشه نوآوری ما پیدا کنید!

تجهیزات نظامی جهانی شاهد تغییرات و تحولات چشمگیری است و از اعمال نفوذ روندهای فناورانه برای تقویت قابلیت‌ها بهره می‌گیرد. روندهای اصلی عبارتند از هوش مصنوعی، روباتیک، اینترنت اشیاء، برای بهینه کردن عملیات‌های نظامی و ارتقاء اثربخشی نظامی. امروزه تسلیحات متداول به نحو فزاینده‌ای در حال جایگزین شدن با رویکردهای ترکیبی است که جنگ افزار سایبری و دیگر صف‌شکنان را نیز به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار می‌دهند. فناوری‌های نوین و نوظهور از چهار منظر در حال تغییر دادن صحنه نبرد هستند - ارتباطات، مرگباری، خودمختاری، و تاب آوری. راه حل‌های ارتباطی به نگرانی‌های درباره این که چگونه جنگجویان، دشمنان خویش را شناسایی و موقعیت‌یابی می‌کنند، چگونه با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند، و چگونه عملیات‌ها را هدایت می‌کنند، می‌پردازد. پیشرفت‌ها در فناوری‌های تسلیحاتی و موشکی، مرگزایی را افزایش می‌دهد و عملیات‌های صحنه نبرد را اثربخش‌تر می‌کند. در جبهه خودمختاری، کارنو پاها از روباتیک و هوش مصنوعی برای اجرای تصمیمات بدون و یا با حداقل دخالت انسان، بهره می‌گیرند. اخیرا، کارنو پاها با فناوریهایی نظیر تولید افزاینده (چاپ سه بعدی) و بهره‌گیری از انرژی الکتریکی به جای انرژی‌های فسیلی، تاب آوری در صنایع دفاعی را بهبود می‌بخشند.

کلمات کلیدی: هوش مصنوعی، تعریف هوش مصنوعی، آموزش هوش مصنوعی به زبان ساده، هوش مصنوعی چیست و چه کاربردهایی دارد، انواع هوش مصنوعی، دانلود آموزش هوش مصنوعی، آموزش رایگان هوش مصنوعی، کتاب هوش مصنوعی، pdf هوش مصنوعی، دانلود رایگان کتاب کاربردهای نوین هوش مصنوعی، دانلود pdf کتاب کاربردهای نوین هوش مصنوعی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.