دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اصلاح نژاد با هوش مصنوعی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اصلاح نژاد با هوش مصنوعی

کتاب اصلاح نژاد با هوش مصنوعی نوشته‌ی محمدرضا کتویی زاده، ابتدا به تاریخچه‌ای از اصلاح‌ نژاد و تلاش‌هایی که در این زمینه صورت‌گرفته می‌پردازد، سپس شما را با سلول‌های بنیادی به صورت کاملاً تخصصی و علمی آشنا می‌کند.

در این کتاب کاربردهای سلول‌های بنیادی را می‌آموزیم و انواع و اقسام آن‌ها را بررسی می‌کنیم. از مهندسی ژنتیک و کاربرد هوش مصنوعی در مهندسی ژنتیک گفته می‌شود. روش ساخت ویروس‌های هوشمند، بازخوانی و رمزگذاری ذهن انسان و تاثیر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین بررسی می‌شود.

یاخته‌های بنیادی و برنامه‌ریزی مجدد ژنتیکی انسان جهت اصلاح نژادی را با مثال‌های دامی و گیاهی خواهیم آموخت. فرصت‌ها و تهدیدهای پیش رو در اصلاح‌ نژاد را باز می‌خوانیم و البته فهرست نژادهای انسانی را از منظر چشم می‌گذرانیم. در انتها فرضیه تکامل و اصلاح نژاد انسان مطرح می‌شود و نتیجه‌گیری شگفت‌آوری از گذشته حال و آینده پیش رو را به صورتی معمّاگونه، موشکافانه، دقیق و مستند مشاهده خواهیم کرد.

در بخشی از کتاب اصلاح نژاد با هوش مصنوعی می‌خوانیم

اصلاح نژادی مجموعه‌ای از باورها و اعمالی است که با هدف بهبود کیفیت ژنتیکی جمعیت انسانی، که از نظر تاریخی با کنار گذاشتن افراد و گروه‌هایی که به عنوان پست تر شناخته می‌شوند یا ارتقای افرادی که برتر از آن تشخیص داده می‌شوند، می‌باشد. در سال‌های اخیر، این اصطلاح در بحث‌های اخلاق زیستی در مورد استفاده از فناوری‌های جدید مانند CRISPR و غربالگری ژنتیکی احیا کرده است، با بحث‌های داغ در مورد اینکه آیا این فناوری‌ها را باید اصلاح نژاد نامید یا خیر؟

افلاطون در حدود 400 سال قبل از میلاد استفاده از اصول پرورش انتخابی را برای انسان پیشنهاد کرد. طرفداران اولیه اصلاح نژاد در قرن نوزدهم، آن را راهی برای بهبود گروه‌های مردم می‌دانستند. در استفاده معاصر، اصطلاح اصلاح نژادی ارتباط نزدیکی با نژادپرستی علمی دارد. علمای اخلاق زیستی مدرن که از اصلاح نژادی جدید حمایت می‌کنند، آن را راهی برای تقویت ویژگی‌های فردی، بدون توجه به عضویت در گروه، توصیف می‌کنند.

کلمات کلیدی: هوش مصنوعی، اصلاح نژاد، اصلاح نژاد انسان، اصلاح نژاد بشر، سلول های بنیادی، pdf سلول های بنیادی، انواع سلول های بنیادی، سلول های بنیادی به زبان ساده، کاربرد سلول های بنیادی، یادگیری ماشین، ویروس های هوشمند، دانلود رایگان کتاب اصلاح نژاد با هوش مصنوعی، دانلود pdf کتاب اصلاح نژاد با هوش مصنوعی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.