دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب الکتروتراپی و کاربرد آن در فیزیوتراپی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب الکتروتراپی و کاربرد آن در فیزیوتراپی

کتاب الکتروتراپی و کاربرد آن در فیزیوتراپی نوشته‌ی سمانه حاجی محمدباقر، با هدف نشان دادن روش‌ها و دستگاه‌های الکتروتراپی می‌تواند مورد استفاده‌ی فیزیوتراپیست‌ها، مهندسین پزشکی، پزشکان و دانش پژوهانی که علاقه‌مند به داشتن اطلاعات در زمینه فیزیوتراپی هستند قرار گیرد.

فیزیوتراپی (Physiotherapy) علمی است که نه تنها در بهبود کیفیت زندگی افراد نقش دارد، بلکه میتواند از ایجاد آسیب‌ها پیشگیری کند. در این شیوه درمانی از سیستم توانبخشی، مراقبت‌های حاد، حفظ عملکرد‌های حرکتی، مدیریت بیماری‌های مزمن، مراقبت و آموزش به بیمار و ... استفاده می‌شود. فیزیوتراپی از نظر انجمن جهانی این گونه تعریف شده است: فیزیوتراپی به فرد کمک می‌کند تا توانایی هایش را افزایش دهد، یا در شخصی که بیماری پیش رونده مثل‌ام اس دارد توانایی هایش را حفظ کند و یا در فردی که یکسری از توانایی هایش را از دست داده است فعالیت‌ها و توانایی‌های جایگزین پیدا کند و به فرد آموزش‌های لازم را جهت حفظ حداکثر استقلال بدهد. 

الکتروتراپی (Electrotherapy) زیرشاخه‌ای از فیزیوتراپی و مجموعه مداخله‌های پزشکی است که با یاری گرفتن از عوامل فیزیکی، تلاش به پیشگیری، درمان، بهبود یا بازسازی بیمار می‌کند و با بهره‌گیری از الکتریسیته در قالب شوک ‌های خفیف، یون و جریان دائم، به درمان یا بهبود بیماری می‌پردازد. 

کلمات کلیدی: الکتروتراپی pdf، عوارض الکتروتراپی، الکتروتراپی چیست، دستگاه الکتروتراپی، فواید فیزیوتراپی، دانلود رایگان کتاب فیزیوتراپی، فیزیوتراپی چیست، انواع فیزیوتراپی، راهنمای فیزیوتراپی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.