دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هورمون شناسی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هورمون شناسی

کتاب هورمون شناسی نوشته‌ی علی دارابی، به بررسی هورمون‌های در بدن می‌پردازد. اثر هورمون‌ها خیلی بیشتر از چیزی است که فکرش را می‌کنید.

شیوه نوشتن این کتاب به صورت ساده و عامیانه هست و شاید برای یک دکتر متخصص چندان کاربردی نباشد. اما از طرفی اکثریت جامعه دکتر که نیستند. پس در واقع این کتاب احتمالا برای شما مفید هست. مطالب به گونه‌ای نوشته شده‌اند که به بیشترین میزان ممکن در زندگی روزمره کاربردی باشند. مطمئن باشید حداقل یکی دو نکته کاربردی از این کتاب یاد می‌گیرید. ضمنا شایان ذکر هست که در برخی موراد تنها به ذکر مورد پرداخته شده و از توضیحات بیشتر خودداری شده. به این دلیل که حجم مطالب خیلی زیاد شده و همچنین وارد توضیحات تخصصی می‌شود که احتمالا برای افراد معمولی تقریبا غیر قابل فهم می‌باشد.

در بخشی از کتاب هورمون شناسی می‌خوانیم:

هورمون اُکسی توسین گاهی با نام هورمون عشق شناخته می‌شود که بی دلیل هم نیست. این هورمون نقش اساسی در روابط عاشقانه، رابطه جنسی و تغییرات بدن قبل، هنگام و بعد از زایمان ایفا می‌کند. این هورمون به صورت داروی تزریقی موجود است و کاربرد آن برای افزایش انقباضات رحمی هنگام زایمان و ترشح شیر و متوقف کننده خونریزی زایمان است. اکسی توسین همانند ضد ادراری در هیپوتالوموس ساخته شده و در هیپوفیز پسین ذخیره می‌شود.

کلمات کلیدی: هورمون ها، هورمون ها بدن، هورمون های رنانه، هورمون ها شادی، هورمون های تیروئیدی، هورمون های هیپوفیز، هورمون رشد، هورمون شادی، هورمون عشق، هورمون چیست، هورمون تستوسترون، هورمون سروتونین، هورمون تیموس، هورمون تیروئید، شناخت هورمون ها، همه چیز درباره هورمون ها، هورمون چیست، هورمون pdf، انواع هورمون، هورمون شناسی، هورمون شناسی+pdf، دانلود رایگان کتاب هورمون شناسی، دانلود پی دی اف کتاب هورمون شناسی، دانلود pdf کتاب هورمون شناسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.