دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سرمه‌های آسمانی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سرمه‌های آسمانی

کتاب سرمه‌های آسمانی نوشته‌ی ایمان آسمانی، فرازی بر طب اسلامی و شامل آشنایی با بهترین سرمه‌ها و روش ساخت آن‌هاست. سرمه ماده‌ای طبیعی است و از مواد موافق با ساختار خلقتی چشم گرفته شده که با اهداف پیشگیری، درمان، زیور چشم و صحت بدن مردان و زنان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این کتاب برگرفته از کتاب ۲ جلدی عود و عطر آسمانی می‌باشد و با هدف معرفی موضوعی سرمه‌های اصلی و مفید، تبیین و منتشر شده است.

سرمه‌ها دارای ساختار مختلفی هستند و خواص مختلفی را شامل می‌شوند. از جمله این خواص می‌توان به موارد پیشگیری و درمان بیماری‌هایی مانند: شب کوری، خارش و سوزش چشم، بسته شدن مجرای اشکی، کیست پلک، آب مروارید، آب سیاه، اشک‌ریزی بیش از حد، بدبویی و پوسیدگی دندان و … اشاره کرد. سرمه‌ها نباید دارای مواد روغنی سوخته و غیر سوخته‌ی اشباع و یا دوده‌های سمی و کربن تغلیظ شده باشند. این مواد با ایجاد انسداد در مجاری و منافذ چشم باعث آسیب‌های مختلفی می‌شوند.

از این جمله می‌توان به سرمه‌هایی که از دوده‌ی دانه‌های روغنی مثل سرمه‌ی هفت مغز و … گرفته می‌شود، اشاره کرد. سرمه‌هایی که از فرآیند دوده گیری بدست می‌آیند بسیار سمی، مضر و آسیب زننده هستند و از سوزاندن مواد تهیه می‌شوند. در حالی که سرمه‌های با کیفیت و درمان کننده و زیور کننده و ارائه شده توسط معصومین (ع)، از مواد طبیعی بدون سوزاندن و بدون آسیب‌های مختلف تشکیل شده‌اند.

کلمات کلیدی: دانلود رایگان pdf گیاهان دارویی، گیاهان دارویی و خواص آنها pdf، طب سنتی، طب سنتی ایران گیاه درمانی، تعریف طب سنتی، طب سنتی ایرانی اسلامی، طب سنتی ایرانی چیست، طب سنتی ایران، دانلود رایگان کتاب، دانلود رایگان کتاب pdf، کتاب طب اسلامی pdf، طب سنتی، طب گیاهی، لیست گیاهان دارویی، فواید طب سنتی، تحقیق در مورد گیاهان دارویی، طب سنتی ایران، انواع سرمه، مضرات سرمه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.