دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تولید و آماده سازی گیاهان دارویی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تولید و آماده سازی گیاهان دارویی

کتاب تولید و آماده سازی گیاهان دارویی به معرفی و بررسی نکات مربوط به تکیثر گیاهان دارویی به روش‌های مختلف می‌پردازد.

در بخشی از کتاب تولید و آماده سازی گیاهان دارویی می‌خوانیم:

امروزه استفاده از ماشین‌های مرکب در سیستم‌های خاک‌ورزی جدید یک ضرورت محسوب می‌شود. زیرا به منظور اجرای عملیات آماده سازی زمین، ماشین‌های کشاورزی مجبورند چندین مرتبه وارد زمین شوند. تکرار حرکت آن‌ها ممکن است فشردگی خاک را سبب شود که در این حالت ساختمان فیزیکی خاک آسیب دیده، ذخیره رطوبت و هوا در خاک کاهش و در مراحل بعدی دستیابی به یک شخم یکنواخت را ناممکن می‌سازد. در بعضی موارد موجب نرمی بیش از حد خاک را به‌وجود و در نتیجه عوارض منفی همچون فرسایش شدید خاک، از هم پاشیدگی ساختمان خاک و بروز سله شدید بعد از آبیاری را به دنبال خواهد داشت. برای جلوگیری از این تاثیرات منفی از ماشین‌های مرکب استفاده می‌شود. از خصوصیات ماشین‌های مرکب انجام همزمان چند عمل از عملیات خاک‌ورزی اولیه ثانویه و کاشت می‌باشد.

کلمات کلیدی: گیاهان دارویی، کاشت گیاهان دارویی، تولید گیاهان دارویی، روش های تکثیر گیاهان با مثال، روش های زیاد شدن گیاهان، تولید گیاهان دارویی در منزل، تولید گیاهان دارویی در گلخانه، تولید گیاهان دارویی در ایران، تکثیر گیاهان دارویی، انواع گیاهان دارویی، تحقیق در مورد گیاهان دارویی، گیاهان دارویی چیست، لیست بذر گیاهان دارویی، آموزش کاشت گیاهان دارویی در منزل، گیاهان دارویی قابل کشت در گلخانه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.