دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب زراعت گیاهان دارویی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب زراعت گیاهان دارویی

کتاب زراعت گیاهان دارویی توسط اسماعیل پورکاظم به صورت مختصر و مصوّر نوشته شده است.

بشر از هزاران سال پیش به ارزش گیاهان دارویی و چگونگی استفاده از آنان پی برده و به مرور تجربیات زیادی در رابطه با فواید آن‌ها بر سلامتی انسان کسب نموده است.

متعاقباً ساخت داروهای شیمیایی همگام با پیشرفت‌های علمی جوامع نوین در زمینه‌های شیمی و علوم وابسته به آن از جمله داروسازی توسعه یافت امّا تولید و توزیع آن‌ها همواره در سیطره شرکت‌های بزرگ چند ملیتی باقی ماند.

در این میان برای کشورهای در حال توسعه که از جنبه‌های علمی، اقتصادی و صنعتی دارای فاصله نسبتاً زیادی با جهان سرمایه‌داری هستند، چاره‌ای بجز اتکا بر داشته‌ها و دانسته‌هایشان باقی نمی‌ماند و لاجرم آموزش شیوه‌های تولید و بکارگیری گیاهان دارویی دارای نقش بارزی در این رابطه برای قطع وابستگی است. 

کلمات کلیدی: گیاهان دارویی، داروهای گیاهی، داروشناسی گیاهی، کشاورزی، محصولات کشاورزی، محصولات زراعتی، دانلود کتاب کشاورزی، گیاهان زراعتی، آموزش کشاورزی، آموزش زراعت، گیاهان دارویی، گیاه شناسی، شناخت گیاهان دارویی، کاشت گیاهان دارویی، ئرورش گیاهان دارویی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.